marți, 19 martie 2013

O rochie speciala?

Salutare, ingerasi! Asa cum multi dintre voi stiu, primavara este anotimpul meu preferat. De ce? Pentru ca natura revine la viata, iar noi avem o pofta imensa de nou, de prospetime. Fiind luna martie, ne dorim sa fim rasfatate de razele soarelui, dar si de atentia si iubirea celor care ne sunt dragi.

Pana revine soarele cu 100% forte, ma gandeam sa ne rasfatam cu noi hainute :) Daca e vorba de hainute, vorbim de MonikFashion, una dintre firmele pe care le-am descoperit anul trecut si de unde mi-am achizitionat cateva articole pentru noul an.

Si-acum cateva propuneri? :)


Prima rochita este Rochia Royal Grey, realizata dintr-un material fin, avand un croiala asimetrica si pietre aplicate rezistente la curatare.
A doua rochita este Rochia Eleganta Monik, realizata dintr-un material fin usor de intretinut, maneca este din voal cu un imprimeu deosebit.


Prima rochita este RochiaGold, iar a doua este Rochia LightBlue, ambele sunt realizate dintr-un material fin, avand un croieli asimetrice si pietre aplicate rezistente la curatare.


Prima rochita este Rochia Dama Queen, realizata dintr-un material fin, are umeri goi, pridere cu lant si pietre aplicate rezistente la curatare.
A doua rochita este Rochia Hour. Aceasta este realizata dintr-un material fin, avand un croiala asimetrica si pietre aplicate rezistente la curatare.


Prima rochita este Rochia Lunga Majestic. Aceasta este perfecta pentru o seara cu adevarat speciala, este mulata pe corp, spatele este transparent si decupat, iar partea superioara este din dantela.
A doua rochita este Rochia Sirena Dantela, o rochie de seara din dantela. Modelul este tip sirena, transparenta in zona abdomenului, are cupe cu push-up reglabile, iar spatele este decupat in V unde are un accesoriu cu pietre.



Prima rochita este Rochia Pretty, realizata dintr-un material fin, are partea superioara si manecile din dantela. De asemenea este decupata la spate.
A doua rochita este Rochia Elegant, realizata dintr-un material care imita latexul, se muleaza foarte frumos pe corp.


Prima rochie de mai sus este Rochia Sophie Leo, iar a doua este Rochia Sophie Zebra, ambele fiind realizate dintr-un material fin rezistent si avand o croiala simpla si eleganta.


Prima rochita este Rochia Young Blood. Aceasta este realizata dintr-un material usor elastic, fin, usor de intretinut si curatat, fiind perfecta pentru zilele calduroase de vara.
A doua rochita este Rochia Sweet, realizata din dantela, are manecile transparente si este mulata pe corp pentru a ne pune in evidenta formele feminine.


Ce parere aveti despre aceste rochii de la MonikFashion? Va plac? Ati gasit altceva mai interesant pe site?

Pupici si multe zambete!

12 comentarii:

  1. nu stiu cum se face dar mie imi plac toate, jur ca as vrea una din fiecare :) asa-s femeile :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate rochiile sunt superbe , dar cel mai mult imi place si chiar mi s-ar potrivi rochia Lunga Majestic !

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochiile sunt dragute, da' la cat is eu de indesata acum nu mi s-ar potrivi nici una din cele alese de tine , poate cel mult cea cu peplum albastru sau cea lunga Majestic. M-am uitat si pe site si am gasit in schimb jeansi si tricouri super;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt frumoase...daca as fi obligat asa aleg doar una,nu stiu ce-as face :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate sunt foarte frumoase, dar ultimele doua rochite sunt preferatele mele1

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochia Majestic este preferata mea, dar as putea sa imi mai aleg cateva :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Rochiile sunt oricand binevenite in viata unei femei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bun articolul, mai ales ca vine vara, multumim :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate rochitele au frumusetea lor, imi este destul de greu sa aleg, superbe!

    RăspundețiȘtergere