marți, 12 martie 2013

Mierea - elixirul sanatatii

Salutare, ingerasi! Ieri v-am prezentat parerea mea despre produsele din gama Apidermaliv de la Complex Apicol Veceslav Harnaj si am observat ca majoritatea dintre voi le-ati folosit si v-au placut. Ca sa ramanem pe "taramul" frumusetii si al sanatatii, astazi va voi spune opinia mea si despre mierea de la Complex Apicol. Mai exact, am consumat Miere de poveste - flori de salcam.



Sunt convinsa de faptul ca fiecare dintre voi cunoaste efectele benefice ale mierii de albine atat pentru sanatate, dar si pentru frumusete.

Ce spune producatorul:

“Mierea de poveste” spune basmul mierii, dintr-o vreme in care albina si ursul erau prieteni. Cei mici se vor bucura sa afle despre istoria mierii si prietenia dintre animale in vreme ce parintilor le va fi reamintit gustul vremurilor din copilarie. “Mierea de poveste“ este miere 100% naturala, 100% romaneasca, detinatoare a numeroase premii. 350g

Parerea mea:

Nu cred ca exista ceva mai bun deca sau ceva mai sanatos decat mierea! Mierea este atat un aliment, cat si medicament pe care ar trebui sa-l consumam zilnic. Mierea mea preferata este cea de salcam si nu doar pentru gust, ci si pentru efectele sale terapeutice recunoscute de toata lumea. In fiecare dimineata imi rezerv un minut sa iau pe stomacul gol o lingura de miere. Cunosc multe persoane care s-au insanatosit consumand miere, dar si mai multe persoane care isi mentin sanatatea consumand zilnic miere. Mierea mi-a venit intr-un borcanel pe care l-am denumit Martinel, este un ursulet foarte frumos care are grija de mierea mea :) Mi se pare un mod de prezentare foarte potrivit si pentru a-i determina pe copiii nostri sa consume miere. In concluzie, este un produs de nota 10+ si vi-l recomand cu caldura.


Voi consumati miere de albine? Ii cunoasteti toate proprietatile benefice?

Pupici si multe zambete!


14 comentarii:

  1. da foarte buna aceata miere , chiar de nota 10 

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa. Sunt consumatoare de miere de cand eram micuta.
    Bunica mea m-a invatat sa aperciez mierea de calitate asa ca, e nelipsita din casa mea.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mierea de salcam este si preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place borcanelul. Recunosc, as cumpara-o char si doar de dragul lui, insa fiind mare consumatoare de miere, e cu atat mai bine. Problema e ca eu am tendinta sa exagerez;)))si mananc prea multa, de aceea nu tin borcanul la indemana niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador mierea de albine si o folosesc des si la prajituri 

    RăspundețiȘtergere
  6. Miere - DA!!!
    E buna ca aliment, perfecta pentru micul dejun, perfecta ca ingredient in retete culinare sau masti si tratamente cosmetice homemade sau in produse cosmetice ... posibilitati numeroase :) 

    RăspundețiȘtergere
  7. Dee, pe mine mama m-a zapacit de cap pana a devenit o obisnuinta :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca, si mie imi place tare mult borcanelul. Un borcanel din asta e bun si pentru copiii tai daca nu consuma miere :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cris, la retete culinare o folosesc mai putin, dar la tratamente cosmetice preparate in casa face minuni. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. daaaaa. ador mierea si o iubesc. daca mai e si ambalata frumos e iubirea si mai mare pt ea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, consum miere si ii cunosc proprietatile

    RăspundețiȘtergere
  12. E adevarat ca mierea e foarte buna si ajuta organismul in multe.Consumam mai multa miere inainte,acum cumpar pentru nepotel ca el e proritatea noastra,dar cumpar destul de des  :)  borcanelul e tare dragalas,cred ca nepotelul meu l-ar iubi si pupa toata ziua...asa face el cu orice care- place :D

    RăspundețiȘtergere
  13. mierea are foarte multe beneficii, atat pt piele , cat si pt organism. in ultimul tp am incercat si mierea de rapita si este foarte buna. recomand mierea si daca se poate, sa fie zilnic in alimentatie.

    RăspundețiȘtergere