marți, 26 martie 2013

Bunatati siriene

De curand am descoperit un restaurant sirian in Bucuresti care m-a cucerit prin preparatele pe care le ofera. Este vorba despre restaurantul Al Melook Sweets situat pe strada Nerva Traian nr.27-33. Al Melook Sweets nu este doar restaurant, ci si cofetarie cu specific oriental.



Prima data am fost la acest restaurant la o zi sau doua dupa 8 martie si am ramas placut impresionata pentru ca fiecare femeie din restaurant a primit cate un buchet de zambile din partea restaurantului, desi Ziua Femeii trecuse. Preparatele sunt delicioase, insa daca nu sunteti obisnuiti cu aromele orientale, va recomand sa cereti parerea ospatarului. Totodata, va recomand cafeaua la nisip si ceaiurile servite aici. Eu am devenit fan al ceaiului de iasomie :) Va mai spun doar ca servirea este ireprosabila, iar preturile foarte ok si trecem la pozele cu preparatele comandate:


Cartofi prajiti cu menta si usturoi

Lipie

Diverse prajituri specific oriental

Prajituri primite din partea casei

Manakish cu branza este un fel de pizza cu telemea de vaca si susan.


Prajitura Foret Noir

Babaganouj: vinete, rosii, ceapa, ardei, ulei de masline si rodii.

Arais cu pui si cascaval: carne tocata de pui, cascaval si condimente arabesti. Tabule este o salata de patrunjel, grau macinat, ceapa si rosii.


Prajitura Boema.

Sper ca v-am deschis apetitul pentru mancare siriana :) Mai multe detalii despre meniu si preturi gasiti aici.

Pupici si multe zambete!

11 comentarii:

  1. si acuma am sa visez toata ziua la toate bunatatile astea

    RăspundețiȘtergere
  2. numai bunatati :) acum noi ramanem,cu aceste bunatati,in gand :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai bunatati ne-ai postat , frumusica noastra Anju !

    RăspundețiȘtergere
  4. yammy, deja salivez :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Niciodata nu am intrat intr-un restaurant cu specific arabesc. Foarte pacat pentru ca sunt deschisa la a incerca tot felul de retete noi doar ca nu am gasit niciodata ocazia potrivita, nu sunt genul de persoana care sa ma plafonez asupra unei mancari si basta. Cu siguranta mi-ar place acolo, iar Manakish arata super, eu sunt fana a produselor lactate, in special lapte si branzica.

    RăspundețiȘtergere
  6. numai si numai bunatati :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru mancare nu-s foarte sigura, dar cu deserturile m-ai dat gata si nu e bine, sunt la dieta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau asa ceva la Cluj!!!

    RăspundețiȘtergere