joi, 28 martie 2013

Cod portocaliu de ninsori!!!

Cod portocaliu de viscol si ninsori in Bucuresti si in mai multe judete! Cam asa aratau toate "breaking news-urile" de la TV in ziua de luni. Mereu am televizorul deschis pe unul dintre posturile de stiri, asadar, toata dupa amiaza de luni am fost "bombardata" cu scenarii apocaliptice legate de ninsoarea ce avea sa se abata peste Bucuresti.

Sursa foto: www.google.com

In primele doua ore nu am dat prea multa importanta acestor stiri si dezbateri "incendiare". Mi-am vazut de treburile mele, lasandu-i pe "experti" sa-si dea cu parerea in ceea ce priveste dezastrul care urma sa se abata asupra Bucurestiului si a altor cateva judete. Dupa ceva timp apare si Oprescu la TV sa ne informeze ca situatia e sub control, masinile de dezapezire sunt pregatite si scolile inchise. Brusc, ma opresc din activitatile mele zilnice si ma uit pe geam sa vad ce se intampla. O veni Apocalipsa? Deschid geamul si nu observ nimic neobisnuit. Ma calmez repede si imi vad in continuare de activitatile mele de rutina fara sa mai iau in seama aceste stiri "senzationale", cum ar spune Dan Diaconescu. Pe la 10 seara trec pe la Victoriei in drum spre casa si vad masinile de dezapezire gata de start. Ma uit din nou in jur sa vad ce se intampla: nu batea vantul cu o viteza mai mare decat cea obisnuita, nu ningea. Mai sa fie! Poate calatoresc doar cu sufletul si de aceea nu simt viscolul. Imi vad de drum pana acasa fara a fi perturbata de vreun fenomen meteorologic iesit din comun. Trece de miezul noptii si deja sunt stirile in reluare. Butonez telecomanda pe un post, pe altul: acelasi lucru-venea "apocalipsa alba". Ma uit din nou pe geam si nicio schimbare.
Ca sa intru in atmosfera stirilor "incendiare" ma uit la un film despre sfarsitul lumii. Era ceva cu o invazie a unor extraterestri, nimic interesant. Nu vizionez tot filmul pentru ca stiu sfarsitul: in ciuda pericolului extraterestru, omenirea va fi salvata. Mai citesc cate ceva, mai intru pe internet si se face 4 dimineata. In sfarsit, se aude un vant puternic si incepe sa ninga. Nu ma panichez pentru ca n-am de ce. Pe la 6 dimineata adorm si ma trezesc la 10 curioasa sa vad efectele "codului portocaliu". Fug repede la geam asteptandu-ma sa vad zapada macar pana la etajul 5, la ce scenarii facusera meteorologii nostri. Surpriza: nu mai ninge, bate vantul si s-a asezat un strat subtire de zapada, iar bulevardul e perfect curat. Ma duc sa ma spal pe ochi: poate nu m-am trezit bine. Revin la fereastra: aceeasi priveliste. Deschid televizorul: aceleasi stiri despre nenorocirea alba care s-a abatut asupra Bucurestiului.
Ori nu locuiesc in cartierul care trebuie, ori cei de la TV nu mai fac audienta cu Tonciu si cu Dragusanu.

PS: Atunci cand ninge pe bune, autoritatile sunt luate prin surprindere :)

4 comentarii:

  1. Intotdeauna autoritatile sunt luate prin surprindere. ;))
    Pregateste-te daca zapada nu a ajuns la tine, inseamna ca e pe drum a facut un mic popas, a baut o cafea dar va veni. :)))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa speram ca......Gata !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Ce m-am mai amuzat ting ting..acelasi lucru si in Galati..cod galben este, dar zapada putina. :)) Asta este strategie de marketing, sa sperie lumea si sa faca cumparaturi de provizii. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e la noi, nu trebuie sa te suprinda. Am vazut ca in fiecare an la Bucuresti daca ninge putin, vai dar ce nenorocire. Pentru nenorociri intr-adevar mari va invitam in nord, nu scapam toata iarna de zapada si e un frig de mori, nu ger ca in Bucuresti la -1 grad. ;)) Vrei senzatii tari? Te invit in Moldova. ;))

    RăspundețiȘtergere