vineri, 1 martie 2013

Avon - preturi mici si garantie maxima

Salutare din nou, ingerasilor! Daca tot e prima zi de primavara, e cazul sa ne gandim si la noi si sa ne facem cadouri, nu-i asa? Sunt convinsa ca majoritatea dintre voi cunoasteti produsele Avon pentru ca sunt prezenti pe piata din Romania de foarte multi ani si au distribuitori peste tot in tara. Cate dintre noi nu a achizitionat cel putin o data un produs marca Avon? Eu trebuie sa recunosc ca am achizitionat foarte multe ori. Am inceput sa le folosesc inca de prin liceu si anumitor produse le-am ramas fidela. 
De curand am descoperit o firma care vinde aceasta marca de produse online. Nimic nou pana in acest punct, insa ceea ce m-a atras este faptul ca au preturile mai mici decat in catalog. Este vorba despre Hello Avon
Sa va arat cateva din ofertele lor ca sa va dati seama cam cat de mare este reducerea fata de catalog.


Setul Sensuelle format din parfum si colier - pret 50 RON

Noul parfum Avon Sensuelle surprinde acele momente in care o femeie poarta doar ... incredere. Miresmele de bergamota si floare de lotus, imbinate cu lemn de casmir confera senzualitate in fiecare picatura din parfumul Sensuelle.





Set machiaj discret - pret 40 RON. Contine: Fond de ten calmant Cream 30 ml si Mascara Super Drama 7 ml.



Pur Blanca este una dintre cele mai iubite colectii de parfumuri de la Avon.  Acum i se alatura o noua apa de toaleta Pur Blanca Elegance - Aromele de fructe de padure, iasomie si mosc alb te invita sa iti pastrezi feminitatea si eleganta in fiecare zi.


Set Clare - pret 40 RON. Contine: colier Clare, lac de unghii Pastel Pink 12 ml si si luciu de buze pentru volum Pink pucker 7 ml.

Set Eden Touch - pret 25 RON. Este alcatuit din: Gel de dus Garden of Eden 500 ml si Gel de dus Black Suede Touch 250 ml.

Set pentru ingrijirea pielii - pret 15 RON. Contine: Masca de fata cu floare de lotus thailandez 75 ml si Crema de maini Skin so Soft cu ulei de argan 75 ml.

Set Infinite Touch - combinarea perfecta a miresmelor de casmir si patchouli cu iasomie si vanilie - pret 45 RON. Setul contine: Apa de toaleta Black Suede Touch fara atomizor 50 ml si Apa de toaleta Infinite Moment fara atomizor 50 ml.

Set Black Chocolate Touch - pret 50 RON. Este alcatuit din: Crema de corp cu unt de shea si trufe de ciocolata Planet Spa 200 ml, Deodorant Black Suede Touch 150 ml si Deodorant Little Black Dress 75 ml.

Geanta laptop - pret 50 RON. Geanta contine si un portfard gri. 

Ce spuneti, ingerasi? Cum vi se par ofertele? Mie mi se par atractive, mai ales ca au valabilitate nelimitata, spre deosebire de ofertele din catalog care au valabilitate de trei saptamani. Tinand cont de faptul ca Hello Avon intentioneaza sa ne faca o surpriza de 8 Martie si sa includa noi oferte in functie de preferintele voastre, va rog sa-mi spuneti ce alte produse Avon v-ati mai dori sa gasiti la preturi reduse.

Astept cu drag propunerile voastre.

Pupici si multe zambete!

20 de comentarii:

  1. Eu folosesc produse Avon,sunt foarte bine incepand de la fond de ten pana la parfum.Dar recunosc ca parfumul Sensuelle nu l-am incercat.Cum o fi un parfum dulce sau tare?In rest le ador pe toate.Multumim pentru postare este foarte interesanta.Si ador si produsele pentru barbati merita incercate parfumurile miros super bine.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. multumimta de produsele avon   ,nu le am incercat pe toate 

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar oferte de nerefuzat ,,, sunt reprezentant Avon si stiu ce zic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela, din cate stiu eu, e un parfum dulce. Sa inteleg ca ti-ai dori ca in oferte sa fie mai multe parfumuri pentru barbati? Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicoleta, ce produse ti-ai mai dori sa gasesti la oferta speciala?

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea, ai ceva propuneri pentru viitoarele oferte? E vreun produs anume pe care ai vrea sa-l vezi in ofertele speciale?

    RăspundețiȘtergere
  7. Acsinte Lorena Isabela3 martie 2013 la 18:36

    Si eu sunt multumita :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt reprezentant si il sufoc pe al meu sot cu produsele Avon. Sunt ok, ce sa zic? Pentru preturile pe care le au, nu stiu daca s-ar putea mai mult. Mie de fapt imi plac ofertele;)), ca oricarei fete, as cumpara si un 'carabus' daca ar fi ambalat frumos si la pret bun.;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt multumita de Avon insa as vrea sa gasesc si geluri de dus la oferta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca, ai anumite produse preferate pe care ti-ai dori sa le vezi in oferte?

    RăspundețiȘtergere
  11. Coca, din cate am vazut, sunt si geluri de dus in aceste oferte speciale.

    RăspundețiȘtergere
  12. Folosesc de cativa ani Signature, as vrea sa il gasesc la oferta mai des.

    RăspundețiȘtergere
  13. Parfumul Little Black Dress as vrea sa-l vad la oferta :*

    RăspundețiȘtergere
  14.  Produsele Planet Spa le ador as vrea sa le vad mai des la reduceri!

    RăspundețiȘtergere
  15. Spumantele de baie sunt produsele mele preferate de la avon, poate le gasim si mai ieftin!

    RăspundețiȘtergere
  16. As fi vrut sa vad si ceva oje printre oferte, pentru ca au oje bune.

    RăspundețiȘtergere
  17. as vrea sa vad oferte si la accesorii marca Avon.

    RăspundețiȘtergere