miercuri, 27 martie 2013

Cine merge la Predeal?

Cred ca deja stiti cu totii ca sunt o mare plimbareata si ca ador atat oceanul, cat si muntele. Alice organizeaza un concurs tare frumos pentru bloggeri, la care premiul mi s-a potrivi ca o manusa :) Premiul consta intr-un weekend pentru doua persoane la Predeal, cazare la Hotel Comfort Suites, singurul hotel de 5 stele din Predeal. Cum nu ma dau in laturi de la nicio calatorie, m-am hotarat sa ma inscriu si eu :)

Da, el este Jarabe la ultima noastra vizita in Predeal la Hotel Comfort Suites :)

Ultima data am fost la munte acum doua saptamani si daca ar fi posibil, as merge in fiecare weekend. Am fost in Predeal de nenumarate ori. Zona este superba, singurul inconvenient vine doar din zona politicului: in 23 de ani nu a fost nimeni in stare sa faca o autostrada pana in Brasov, astfel incat sa nu fii nevoit sa petreci jumatate de zi pe drumul Bucuresti-Sinaia sau Bucuresti-Predeal. Lasand la o parte acest inconvenient (exista rute alternative, mai lungi ca distanta, dar mai rapide), Predealul este o statiune de vis cu un peisaj superb. Nu te poti plictisi in Predeal si, daca totusi, vrei si altceva, esti la cativa kilometri distanta de Brasov. Pentru iubitorii sporturilor de iarna, partia Clabucet este una dintre cele mai frumoase de pe Valea Prahovei. Spun "frumoasa" pentru ca nu sunt un fan al sporturilor de iarna, insa imi place sa urc cu telescaunul pentru a admira privelistea. Un weekend in doi la Predeal, pentru mine, inseamna relaxare in primul rand. Totodata, imi place sa "locuiesc" intr-un hotel care-mi ofera toate conditiile, sa am o priveliste frumoasa atunci cand deschid geamul camerei de hotel si sa uit de toata agitatia Bucurestiului.

De ce-mi place Hotel Comfort Suites? Sunt foarte multe motive si nici nu stiu cu care sa incep :) Totusi, sa incep cu partea esentiala: cazarea. Ador camerele de la acest hotel pentru ca sunt spatioase si foarte frumos amenajate. Continui cu restaurantul libanez care ofera preparate absolut delicioase. Chiar de curand v-am spus ca imi place foarte mult mancarea orientala. Nu in ultimul rand, serviciile hotelului sunt ireprosabile. Spun acest lucru din experienta, nu din "auzite".

Mi se potriveste oferta Every day is Valentine's day pentru ca, asa cum imi place sa spun ca ziua mea e in fiecare zi, si iubirea trebuie sarbatorita in fiecare zi cu un rasfat de 5 stele.

Multumim, Alice pentru acest minunat concurs! Dragilor, daca aveti blog, nu ezitati sa va inscrieti la concurs pana pe 31 martie. Imi doresc sa ma aleaga Random pe mine, insa imi place competitia :) Bafta tuturor si ne vedem in Predeal!

7 comentarii:

  1. Bafta draga mea!
    Cred ca Jarabe va fi incantat de o noua excursie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Aliceee Traveler27 martie 2013 la 17:12

    Multumesc de participare, te-am inscris
    Mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Ting ting, mult mult succes! Sper sa castigi, meriti :* Sa stii ca m-am hotarat ca la anul sa ma duc si eu cu mama si iubitelul la Predeal. Nu am fost niciodata, insa simt o chemare..o atractie fata de Predeal. Acest articol, a sosit la tanc! Pupici. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ador Predealul asa cum e el: mic si linistit. E orasul copilariei mele...mi-e tare dor de el dar ma bucur ca am dus-o si pe micuta mea in acel loc special. Nu m-am cazat la Hotel Comfort Suites dar am stat la o vila langa el, il aveam drept priveliste.
    Mult succes draga Iulia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de pont , Iulia..daca am timp azi ma inscriu si eu;)Pupici

    RăspundețiȘtergere