vineri, 22 martie 2013

Ce rochii purtati la petreceri?

Salutare, ingerasi! Nu stiu cum e la voi, insa mie imi este foarte greu sa-mi gasesc rochia potrivita atunci cand merg la o petrecere. Atunci cand am fost nasa mi-am cumparat trei rochii. Mergeam prin magazine, alegeam o rochie, iar atunci cand ajungeam acasa nu-mi mai placea. Ultima pe care am ales-o a fost o rochie lunga, turcoaz, taiata pe un picior si cu spatele semi gol. O am si acum si inca imi place. Fiind o rochie clasica, eleganta, nu cred ca se demodeaza foarte usor.

Astazi vorbeam cu prietena mea si in weekendul acesta urmeaza sa fie nasa de botez. Era stresata pentru ca, la fel ca mine, nu reusea sa se hotarasca ce rochie sa poarte. Amintindu-mi de ceea ce patisem eu acum cativa ani, m-am uitat pe internet si am gasit niste modele de rochii absolut superbe.

Sa vi le arat si voua sa-mi spuneti daca va plac.


















Sursa foto: prom dresses

 Am gasit si rochii de mireasa foarte frumoase.







Ce parere aveti? Va plac?
PS: Voiam sa pun mai putine poze, insa mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc doar la doua-trei rochii :)

Pupici si multe zambete!




111 comentarii:

  1. Frumoase toate, tare greu e sa te hotarasti!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cele mai frumoase rochite pe care le-am vazut pana acum pe un blog. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult cea de-a patra rochita e foarte frumoasa, ar sta foarte bine in garderoba mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt o fana a acestor rochite. Big like!

    RăspundețiȘtergere
  5. Categoric ultima e preferata mea pentru ca mi se potriveste stilul dar toate sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt splendide si as vrea sa le cumpar pe toate!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Haide la petrecere ca rochite am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubesc tot ce e frumos si cu siguranta iubesc aceste rochite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aceste rochite sunt speciale, facute pentru dive.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea sunt cele mai frumoasa rochite pe care le-am vazut pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bine ca ai pus atatea poze pentru ca ne-ai bucurat si noua privirea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunate modelele alese de tine.
    Acum e greu sa te decizi pe care sa o alegi. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac cateva , dar nu cele satinate

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase..si eu am aceeasi problema:((, sunt indecisa rau de tot cand vine vorba de o tinuta mai deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt foarte frumoase toate dar cel mai mult imi place cea mov

    RăspundețiȘtergere
  16. tudor anda mihaela26 martie 2013 la 17:51

    Sunt absolut superbe minunate toate rochitele

    RăspundețiȘtergere
  17. Rochii frumoase, elegante, dar simple. Purtarea acestora sa nu fie o corvoada si sa ma faca sa par ridicola.

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate sunt elegante,frumoase,distinse,intr-un cuvant superbe.

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt minunate rochitele, imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte dragute si elegante.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum tie ti-a fost greu sa pui putine poze asa mie mi-e greu sa spun care imi place foarte mult. Sunt cateva care le ador, gen a treia de sus dar si a saptea.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Unele modele chiar imi plac! <3
    A 7a e preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  23. preferata mea e ...ultima din randul rochiilor de ocazie...deosebite si foarte finute

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi place rochia mov si roz, cred ca e, si la rochii de mireasa rochia cu maneci de dantele si ultima :)

    RăspundețiȘtergere
  25. toate sunt superbe , imi place a 6-a rochita este super frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  26. Rochiile sunt superbe, culorile foarte frumoase si design-ul deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  27. http://1.bp.blogspot.com/-2vX4OB31H-0/UUyi2gQQviI/AAAAAAAAIUU/Y8WrJ_tKwIc/s1600/charming-lace-sheath_column-v-neck-floor-length-taline-s-mother-of-the-bride-dress-ysp72338-35.jpg

    RăspundețiȘtergere
  28. aleg cele mulate in partea de sus, cu decolteu in V si mai largi in jos.

    RăspundețiȘtergere
  29. wow .....sunt superbe :) a doua de sus ma fermecat pur si simplu :)

    RăspundețiȘtergere
  30. mai mult pot costume ...am vazut si aici rochii minunate,dar cand sunt multe te decizi greu :D
    frumoase toate :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Toate sunt deosebit de frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  32. superbe, sunt chiar deosebite, e greu sa alegi

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce minunatii de rochii ai gasit! Sunt superbe toate! Vorba ta, daca ar fi sa ma hotarasc la una din astea cred ca ar fi imposibil, le-as vrea pe toate!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. imi plac rochiile elegante,dar nu lungi,pana la genunchi,conice si cu decolteu,de obicei mi le fac pe comanda,imi place sa le personalizez

    RăspundețiȘtergere
  35. Mi-au placut mult 8, 9, 10, 14, 15 si 16 :) modelele acestea sunt deosebite ;)

    RăspundețiȘtergere
  36. Cea ca de printesa roza este de viss,foarte frumoase si celelalte,dar aceasta este cea mai cea!depinde si de copr,unora le sta bine cu ceva scurt,altora cu ceva mai lung....in ce te simti tu bine e cel mai potrivit ;)

    RăspundețiȘtergere
  37. superbe.le vreau pe toate

    RăspundețiȘtergere
  38. Anelia DOGARU GONCEA26 martie 2013 la 19:01

    Sunt absolut superbe.Este un curcubeu al feminitatii aceasta parada a frumosului.M-a impresionat cerT.Toate modele sunt perfecte pentru o petrecere in care sa ter simtii extraordinar.Ca mireasa ....succesul nuntii este 100% garantat.Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  39. Rochia de dantela neagra este preferata mea ,ador dantela neagra pe o captuseala de culoarea pielii,mi se pare foarte incitant !!!

    RăspundețiȘtergere
  40. nu stiu pe care s-o aleg,toate sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  41. Rochii destul de lungi , in culori : albastru , verde sau rosu de obicei si toate rochiile de ocazie le am cu umerii acoperiti si spatele la fel , nu suport rochiile cu umerii si spatele gol .

    RăspundețiȘtergere
  42. Grea alegere!!! Cea albastra mi-a placut,cea ciclam.....cea crem...sunt superbe toate!!! Adica 1, 7, 8, 9, 14, si 15.

    RăspundețiȘtergere
  43. Toate rochitele sunt splendide , dar eu as purta-o cu mare drag pe a17-a crem, imi place ca este vaporoasa si te poti misca lejer , mai ales ca la petreceri trebuie sa si dansezi !

    RăspundețiȘtergere
  44. mie imi place cea de-a 11-a, si modelul, si culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  45. Rochia Roz este fabtastica dar nici celelalte nu sunt de lepadat,cam greu sa faci o alegere :)

    RăspundețiȘtergere
  46. foarte frumoase modelele de rochii,

    RăspundețiȘtergere
  47. rochiile sunt superbe, numai ca pe mine ma avantajeaza cele mai scurte, nu mini, ci deasupra genunchiului!

    RăspundețiȘtergere
  48. toate sunt extraordinare dar a 12 a este magnifica

    RăspundețiȘtergere
  49. toate sunt extraordinare dar a 12 a e magnifica

    RăspundețiȘtergere
  50. Adriana Ioakeimidis26 martie 2013 la 20:20

    La petreceri, rochie lunga, neagra. Rochiile sunt f. elegante !!!

    RăspundețiȘtergere
  51. Toate sunt frumoase,dar mie imi place cea albastra.

    RăspundețiȘtergere
  52. Nu imi plac rochiile prea impopotonate:) a 4a imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  53. rochiile sunt superbe ...dar eu va trebui sa continui sa visez la asa ceva....cei drept nu am nici o rochie in garderoba mea :(

    RăspundețiȘtergere
  54. Foarte frumoase, dar cele de mireasa sunt superbe. Cred ca nu m-as plictisi nicicand privind la rochii de mireasa :)

    RăspundețiȘtergere
  55. foarte frumoase rochii ...eu sunt adept a rochiilor lungi cand vine vorba de nunta , botez ...imi place mult prima rochitza poate ca e albastra e e culoarea mea preferata si rochita 3 si 5 sunt foarte frumoase ...e greu de ales :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Toate sunt foarte frumoase, dar cele de mireasa sunt superbe, nu m-as plictisi niciodata uitandu-ma la ele.

    RăspundețiȘtergere
  57. Laura L. Myrvold26 martie 2013 la 22:09

    Toate sant superbe , una mai frumoasa ca cealalta..ar fi greu sa te hotarasti s-o alegi pe una dintre ele...imi place mult cea cu nr.5

    RăspundețiȘtergere
  58. Sunt superbe toate! Este dificil sa te hotarasti in privinta unei singure rochii!

    RăspundețiȘtergere
  59. foarte frumoase, eu insa prefer rochiile scurte , nu ma regasesc deloc intr-o rochie lunga

    RăspundețiȘtergere
  60. Paduraru Doinita26 martie 2013 la 22:59

    sunt ffffff frumoase rochiile...e f greu sa te decizi care e mai frumoasa....deosebite

    RăspundețiȘtergere
  61. Adina-Mirabela Gavriloi26 martie 2013 la 23:11

    Oho, mananci calule ovaz?! Sunt minunate toate, insa a cincea mi-a dat dureri de inima.Superba!

    RăspundețiȘtergere
  62. foarte frumoase ,asa patesc si eu nu ma pot limita doar la 2-3 rochii :))

    RăspundețiȘtergere
  63. preda nicoleta alina27 martie 2013 la 00:51

    toate sunt superbe ...cel mai mult in place a sasea .

    RăspundețiȘtergere
  64. Mi-au placut doua, dar pentru o petrecere o sa o aleg pe cea scurta, pana la genunchi cu maneca lunga.

    RăspundețiȘtergere
  65. imi plac toate sunt elegante , moderne si foarte frumoase , cred ca as miza pe cea mova . superbe si rafinate /

    RăspundețiȘtergere
  66. Cea lila este super ! ,3

    RăspundețiȘtergere
  67. sincer sunt minunate rochiile ,eu de obicei aleg rochii lungi !si care imi place este :rochia a opta!

    RăspundețiȘtergere
  68. Ana-Maria Frincu27 martie 2013 la 15:37

    Sunt superbe, toate, de la prima pana la ultima! Dar, m-a socat frumusetea rochiilor cu imprimeuri florale; nu ma asteptam sa fie atat de atractive. Imi plac si rochiile 9 si 10.

    RăspundețiȘtergere
  69. Camelia Andrasescu27 martie 2013 la 17:51

    Nu sunt stilul meu aceste rochii , nu le gasesc deloc practice. Prefer sa investesc intr-o roachie tip cocktail, care poate fi purtata cu succes si seara.Singura care se apropie de stilul meu este a 10-a.

    RăspundețiȘtergere
  70. filigeanu marius daniel27 martie 2013 la 18:54

    sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  71. eu port rochite scurte, adica mai sus cu 2 palme de genunchi. am, o rochita galbena, una neagra, una rosie , una mov stil bandaj si una roz stil silueta. rochile lungi imi plac cele vaporoase si fara bretele sunt cele mai frumoase sau cele stil empire, sau grecesc , gen ultima poza, a3a, a5a, a11a

    RăspundețiȘtergere
  72. Desi sunt o personaa pretentioasa pot spune ca aici am vazut foarte multe rochii care imi plac

    RăspundețiȘtergere
  73. Toate sunt minunate, dar preferata mea este rochita nr 13, roz...as purta-o cu mare drag...

    RăspundețiȘtergere
  74. Sunt toate rochitele minunate si foarte frumoase si elegante.
    Cel mai mult imi place rochita cu nr. 4,pe care asi purta-o cu placere la o petrecere.

    RăspundețiȘtergere
  75. Eu stiu c-am mai trecut pe aici, stiu cat am admirat rochitele astea minunate, da' nici ca ma vad!;/ Abia astept sa vad ce alegi tu!

    RăspundețiȘtergere
  76. superbe,insa numai una mi-a placut cea de-a patra rochita
    bineinteles toate sunt frumoase insa aceea mi-a captivat atentia si am admirat-o foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  77. imi place rochia argintie, dar de regula port la petreceri rochii pana la genunchi. cu ceva negru nu dai niciodata gres

    RăspundețiȘtergere
  78. Ce frumoase sunt toate! Una mai frumoasa decat cealalta!

    RăspundețiȘtergere
  79. a 3-a rochie e superba, este pe gustul meu <3

    RăspundețiȘtergere
  80. sunt absolut frumoase,fara doar si poate.

    RăspundețiȘtergere
  81. sunt foarte frumoase rochiile

    RăspundețiȘtergere
  82. superbe mi-as dori sa port aceste rochite

    RăspundețiȘtergere
  83. ..frumoase toate...si sotia ar vrea asa ceva..!!!!

    RăspundețiȘtergere
  84. Gabriela Schuster6 aprilie 2013 la 10:54

    sunt superbe. a treia de sus e finuta rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  85. Cea de a 4a rochie,cea scurta! Toate sunt frumoase in felul lor, dar este singura pe care as purta-o!

    RăspundețiȘtergere
  86. Foarte elegante rochiile, iar cele de mireasa sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  87. superbe!! silueta daca ai si restul e floare la ureche! insa de admirat le putem admira cu toatele...

    RăspundețiȘtergere
  88. sunt foarte frumoase, dar preferata mea este a treia de sus. In plac in special rochitele sin voal, materiale usoare sau dantela.

    RăspundețiȘtergere
  89. sunt superbe rochiile, nici nu stiu pe care s-o aleg, rochia nr. 6 cred

    RăspundețiȘtergere
  90. Sunt frumoase! Mie imi place sa port ochii stramte, mulate pe corp.

    RăspundețiȘtergere
  91. Sunt frumoase toate. Ai gusturi rafinate.

    RăspundețiȘtergere
  92. F.frumoase toate! Superbe! Mie imi plac modelele in general mai mulate pe corp, nu f.stranse, clasice, in nuante inchise de obicei, insa si cele viu colorate, rosii, roz, violet, lila in combinatii!

    RăspundețiȘtergere
  93. Cum se poate sa nu iti placa toate :) sunt absolut superbe

    RăspundețiȘtergere