vineri, 1 martie 2013

Ganduri de primavara

Dragi ingerasi, in primul rand va doresc o primavara minunata si sa vi se implineasca toate visele frumoase!



Nu obisnuiesc sa scriu postari de Craciun sau de mai stiu eu ce zile de sarbatoare, insa acum, de 1 Martie fac o exceptie. De ce fac o exceptie? Pentru ca asociez primavara cu un nou inceput si imi doresc ca aceasta zi sa reprezinte inceputul unei perioade mai bune in viata fiecaruia dintre noi. Pentru toti oamenii de pe Glob imi doresc sa fie mai buni, mai toleranti, mai putin ancorati in aspectele materiale ale vietii, imi doresc sa fie mai putine conflicte si sa nu mai existe niciun sufletel chinuit nicaieri, iar guvernantilor nostri le doresc sa aiba mai multa intelepciune si sa isi mai reduca lacomia.

Ce-mi doresc pentru mine? Pentru mine si pentru familia mea imi doresc sanatate si liniste sufleteasca. Voua, ingerasilor va doresc multa sanatate si numai bucurii. In rest, voi va cunoasteti cel mai bine dorintele :)
Mai am cateva dorinte si sper din tot sufletul ca Bunutu' mi le va implini. Lui Cornel ii doresc sa se faca bine si sa traiasca sanatos si fericit alaturi de Cata multi ani de-acum inainte. Bunei mele prietene, Alina ii doresc sa ramana acelasi suflet cald si sa aiba parte doar de bucurii si fericire, iar Elfului ii doresc sa-si pastreze inocenta si bunatatea chiar daca viata nu e mereu corecta si de-acum inainte sa aiba parte in viata de tot ceea ce e mai bun si mai frumos.

Imi pare rau ca nu va pot nominaliza pe toti, insa chiar daca as incerca, sigur as omite pe cineva :( dar toate gandurile mele bune sunt cu voi si va multumesc ca faceti parte din grupul "ingerasilor".

Voi cu ce ganduri ati inceput primavara? Ce dorinte aveti?

Pupici si multe zambete!


22 de comentarii:

  1. O primavara minunata iti doresc draga mea!
    Fie ca toate doritele (putine si bune) sa ti se implineasca.
    Pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa mea Anju , sa ai parte de tot binele din lume in primavara asta si in toate anotimpurile care urmeaza de aici incolo.Esti o fata splendida , frumoasa , ai niste ochi superbi . Ai educatie si mult bun simt , lucru rar intalnit in ziua de azi .Te respect si te apreciez , draga mea prietena ! Te stiu de cateva luni , dar efectiv parca te cinosc de o viata ! Cu drag , te imbratisez si inca o data iti urez sanatate , fericire si spor in toate ! 

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O primavara  cu mult soare, multe zambete si infinite bucurii.Si eu si Cornel iti multumim mult pentru cuvintele frumoase, pentru omul minunat care esti.te imbratisam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru cuvintele frumoase si sa dea Domnul sa fii auzita si tot ce-ti doresti sa se implineasca,chiar si dorintele pentru alte persoane :-*
    Si eu vreau sa le urez tuturor prietenilor mei multa sanatate si toate dorintele sa se implineasca.Multa sanatate pentru sotul lui Cata,ca am auzit ca-i bolnav :( Iti doresc sanatate tie si familiei tale.Te pup dulce si te imbratisez cu drag! :-* iti multumesc ca faci parte din viata mea :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim din suflet ting ting, si tot ce ne doresti tu noua, se se intoarca insecit asupra ta. :) pupici si multa sanatate tuturor!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Alinaluibrumarel1 martie 2013 la 17:17

    o primavara cat mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O,primavara Frumoasa iti doresc si numa impliniri pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. O primavara frumoasa ca tine draga mea ,sa fii mereu zambitoare pop

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa dea Bunutu' sa mi se implineasca! Iti doresc si tie tot binele din lume! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc din suflet, Lore! Aceleasi urari de bine si din partea mea! Te imbratisez cu drag! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Va imbratisez cu drag pe amandoi! Pupici, Cata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lucica, esti o scumpa, ca intotdeauna! Tot ce e mai bun iti urez si tie si celor dragi tie! Te imbratisez cu drag! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ting ting, multa sanatate si tie si sa ti se implineasca toate visele frumoase. Multi pupici si tie si lui tanti Maricica.

    RăspundețiȘtergere
  15. Agu, toate gandurile mele bune sunt si catre tine! Sa ai parte de tot ce iti doresti in primavara aceasta! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. Iulia, mult soare iti trimit, sper sa ajunga repede la tine, sa iti insenineze primavara! Te imbratisez cu drag, sa fii sanatoasa si mereu la fel de frumoasa la chip si la suflet! Pupicei veseli!

    RăspundețiȘtergere