duminică, 3 martie 2013

Gentile - o mare pasiune a femeilor


Buna, ingerasi! Cu totii stiti ca orice femeie adora accesorile. Fie ca vorbim despre bijuterii, esarfe sau genti, accesoriile sunt, fara doar si poate, elementele care dau un plus tinutei pe care o alegem. Bineinteles ca atunci cand alegi un accesoriu trebuie ai in vedere obiectele vestimentare si pantofii pentru ca ne dorim ca tinuta purtata sa ne puna in valoare.
Un accesoriu pe care eu il consider foarte important il reprezinta gentile. Femeile iubesc gentile, iar pe cele  create de marile case de moda, precum Louis Vuitton, Gucci s.a.m.d., sunt convinsa ca le adora. Din pacate, in Romania sunt putine persoane care isi permit asemenea accesorii, insa exista si replici care reusesc sa ne satisfaca pofta de genti de marca.
Eu am gasit o astfel de pagina care comercializeaza atat genti cat si portofele, curele, ceasuri, produse foarte frumoase pe care le poti achizitiona la un pret bun. Este vorba despre pagina Genti Dama.


Sa va arat si voua ceea ce mi-a atras atentia in mod deosebit.










Preferatele mele.



Ce spuneti? Care gentuta va place cel mai mult? Mie inca imi este greu sa aleg, dar tinand cont de faptul ca au preturi foarte bune, cred ca imi pot alege mai multe :) Mai multe modele de genti gasiti aici si aici.

Pupici si multe zambete!

19 comentarii:

  1. Mie imi face cu ochiu geanta crem inchis de pe randu 3 de sus in  jos :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acsinte Lorena Isabela3 martie 2013 la 18:24

    Ce frumoasa este cea rosie si apoi cea neagra cu capse, si apoi...offf, toate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt,cred ca si de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca Roxana Anitei4 martie 2013 la 15:19

    Toate-s frumoase. Ai gusturi impecabile! Eu as alege intre cea rosie de pa randul 1 si cea crem de pe randul 3, sau le-as lua pe amandoua;)

    RăspundețiȘtergere
  5.  De mult nu am am mai vazut asa genti superbe, like.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lorena, si mie imi place mult cea rosie. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alin, au ceasuri barbatesti, imbracaminte, etc. "Arunca un ochi" pe pagina lor si sigur vei gasi ceva care sa-ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gentile de pe randu 3 sunt superbe, toate imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima geanta cea albastra este preferata mea :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanta rosie este superba, imi plac culorile vii, big like pt postare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea este prea greu sa imi aleg o singura gentuta asa ca raman la toate :D

    RăspundețiȘtergere
  12.  Frumoase genti, multumim pentru articol :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Gentile sunt si pasiunea  mea, imi plac toateee

    RăspundețiȘtergere