sâmbătă, 2 martie 2013

Cele mai ciudate cladiri din lume

Cautand zilele trecute pe internet am gasit o gramada de cladiri interesante, daca nu ciudate :) Cum a venit deja weekendul, ma gandeam sa vi le arat si voua.

In cladirea aceasta n-as pune piciorul nici sa ma plateasca cineva cu 1 milion de euro :)


 Asta mi se pare chiar interesanta, seamana cu un OZN.

Aceasta cred ca e de weekend :)

Mi-ar placea sa am un restaurant intr-o asemenea cladire. E chiar simpatica.

Cred ca e casa de nudisti :)



Parca e chilia lui Daniel Sihastru :)




Asta chiar imi place.








Foarte interesanta, dar as muri de inima aici :)

Viitoarea mea casa de vacanta?





















Sursa foto: google.com

Ingerasilor, cum vi se par aceste case? Va tenteaza sa va mutati? :)

Pupici si multe zambete!

16 comentarii:

  1. chiar ciudate , dar interesante !

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo ce faine ... unele sunt interesante , unele ciudate .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo ar fi o adevarata aventura sa stau intr-o casa ca cele din imagini :)) Multumim ting ting pentru articol. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. pe prima am mai tot vazut-o pe net si mereu imi da fiori pe sina spinarii. Mai ales cand vad scara aia, ma gandesc mereu cum ar fi sa ma urc pe ea si ma ia groaza. Sunt curioasa oare unde pe glob e situata, pentru ca tin minte ca circula la un moment dat varianta ca de fapt ar fi doar facuta pe calculator si nu e o casa reala... ceea ce mi se credibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Unele sunt interesante si chiar imi plac (nu ca m-ar interesa prea tare piata imobiliara, tinde sa fie una cu prea multe zero-uri pentru mine :) Si mie imi place 'viitoarea ta casa de vacanta', de vina o fi fascinatia pentru cascade :) Imi place si aia sapata in stanca, problema ar fi 'liftul' ala orizontal :)
    Altele sunt doar amuzante ... ce idee sa-ti faci casa rasturnata ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ting ting, ne mutam intr-o casa ca cele de mai sus? :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aura, e foarte probabil sa fie "construita" pe calculator, dar ideea e interesanta, desi eu nu m-as incumeta nici sa o vizitez macar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris, as vrea eu sa fie viitoarea mea casa de vacanta :) Nici eu nu sunt interesata de piata imobiliara pentru ca depaseste cu mult bugetul meu :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acsinte Lorena Isabela3 martie 2013 la 18:26

    Oooo, daaaaaa!!! Cu adevarat cele mai interesante si ciudate!!! :O

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciudate, dar unele dintre ele si foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lorena, te tenteaza vreo cladire sa te muti? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bianca, si eu o vreau pe aia capsunica: sa-mi deschid un restaurant :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Capsunica e printre preferatele mele. Pupici, Lucica.

    RăspundețiȘtergere