luni, 27 mai 2013

Whislist-ul saptamanii

Salutare, ingerasi! Dupa cum stiti, sunt mereu la curent cu ofertele Romwe. Daca tot e luni, ne putem face o lista de cumparaturi pentru noi, nu-i asa? :) Eu vreau sa-mi achizitionez mai multe articole, insa nu stiu daca voi reusi sa-mi "bifez" lista in totalitate.





Mysterious Night Bodycon Dress:



Floral Print White Sweater:

Cum vi se pare lista mea? :) Numarul 1 pe lista, din punctul meu de vedere, ar trebui sa fie puloverul turcoaz. Il ador! Voua ce articol va place cel mai mult?

Pupici si multe zambete!



9 comentarii:

  1. super dragut dar si colanti sunt superbi

    RăspundețiȘtergere
  2. Gardalean Alina27 mai 2013 la 19:33

    Mie imi place cel mai mult bluzita cu flori iar apoi puloverul turcoaz dar si restul articolelor sunt frumoase. Spor la cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dragut e wishlist-ul tau <3

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ιn oгdeг to Buy Rаspberry
    Kеtones.

    Mу weblog ... lose weight in two weeks

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea inflorata imi place mai mult, pe cand bluza turcoaz e pe locul doi;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac colantii mult, dar puloverul turcoaz ma da pe spate :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult, draga Alina! Stii ca eu am o slabiciune pentru turcoaz :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alisa, m-am abonat si eu la tine. PS: Scoate literele alea urate de la comentarii :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca, ce sa-i faci? :) Eu sunt fan turcoaz, dar imi place mult si bluzita inflorata. Pupici.

    RăspundețiȘtergere