luni, 13 mai 2013

Nu-ti trimite copilul la scoala!

De ce sa-ti trimiti copilul la scoala? Uita-te la mine, sunt fiica de marinar, proasta de imi iese prostia prin botox, dar daca vreau, pot sa urc si canapeaua sau sa devin europarlamentar :) Nici pana acum nu am inteles de ce nu se acorda premiul Nobel pentru prostie, penibil sau minciuna. Eu si cu tata am fi castigat macar doua dintre ele. Ce-i drept, multe persoane ar fi concurat cu noi, dar "we are the best".


Ma uit la fraierii astia de si-au ros coatele prin scoli si biblioteci: la ce le-a folosit? Ei nu stiu ca poti sa scrii "miau" ca pisica? Romanii nu au inteles ca atunci cand mai multe persoane (importante) scriu "niciun" legat se poate da lege sa fie corect? Cum adica pronume, sau adverb? Se gasesc la Mall? Vitan sau Plazza? Vorbim de parti de vorbire? Ce sunt astea? Tati, sunt deja obosita, oamenii astia ma jignesc: m-au injurat cu pronumele! Pronumele e sinonim cu "sida"? Sunt discutii superficiale. Eu vorbesc in Parlamentul European despre efectele incalzirii globale. Ce vina am ca intre doua pauze, parlamentarii astia au schimbat subiectul pe pescuit? Consilierii mei mi-au pregatit discursul si eu trebuie sa-l rostesc. Sunt atat de perseverenta incat nu ma las nici daca mi se "taie" microfonul. Totusi, se pare ca nu e nimeni interesat :( Cred ca ai mei consilieri nu au citit suficiente "almanahe" si de aceea nu am eu "succesuri". Ce oameni nerecunoscatori!

PS: Postarea e un pamflet si trebuie tratata ca atare. Tatal meu nu e marinar :))

7 comentarii:

  1. ;)))))))Am murit de ras. Iulia, esti cea mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu clipul cu incurcarea discursului - si astfel de oameni cica ne reprezinta ca tara. Asta e, ea ii reprezinta pe cei care au votat-o, daca atata i-a dus mintea sa voteze ... Poate astfel de 'rusinici' vor impinge pe unii care nu mearga la vot sa zica "hai sa votez, sa aleg eu cine ma reprezinta" macar pentru Parlamentul European.
    Super faza cu 'niciun' - ma enerveaza ingrozitor schimbarile astea ciudate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))) Super tare postarea, Iulia!!! Dar si foarte adevarata, din pacate. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Csipkes Monika - Gabriella13 mai 2013 la 16:10

    :)) Am ras de n-am mai putut... Asa e, din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci am ras cu lacrimi !!! Bravoooooooo

    RăspundețiȘtergere