sâmbătă, 25 mai 2013

Ochelarii de soare cu protectie!

Salutare ingerasi!

Pentru ca soarele ne incanta tot mai des cu razele sale blande, trebuie sa stim sa purtam ochelari de soare nu numai pentru un look deosebit, ci si pentru protectia absolut necesara pentru ochii nostri. Asa ca m-am gandit sa va impartasesc cateva sfaturi utile despre cum si ce ochelari de soare sa va alegeti.
In primul rand, trebuie sa fiti constienti ca principalele afectiuni oculare care in timp pot duce la orbire, pot fi accelerate de razele solare.
Cele mai eficiente lentile sunt cele care oferă protecţie 100% împotriva radiaţiilor ultraviolete (UV) de tip A şi B, protectia 100% poarta denumirea si de UV400.
400 reprezinta lungimea de unda a radiatilor pe care lentilele nu le lasa sa patrunda la nivelul ochilor. Daca au un factor de protectie mai mic de 400, cu siguranta nu iti vor proteja ochii.
Culoarea lentilelor tine de preferinţa personala, desi se pare ca cele mai indicate culori sunt verde, gri, chihlimbar si maro. Referitor la nuanta lentilelor (mai inchisa sau mai deschisa), trebuie stiut faptul ca lentilele foarte inchise la culoare nu ofera o protectie mult mai buna comparativ cu cele colorate moderat.
Ochelarii de soare polarizati - Lentilele polarizate sunt diferite de cele standard. O astfel de lentila are aplicat un strat special care este localizat intre doua lentile mai subtiri. Lentilele polarizate au rolul de a reduce stralucirea soarelui cu o eficienta de zece ori mai mare decat cea oferita de ochelarii de soare normali.
Astfel, vederea este imbunatatita si obiectul vizualizat va avea forma si culori mai clare. Lentilele polarizate sunt foarte utile si in zonele montane, acoperite cu zapada pentru ca reduc efectul de orbire. Acest tip de ochelari de soare mai este mai util pentru cei care merg la pescuit, sofeaza, pentru alergatori, biciclisti, etc.
Eu cred ca cel mai bine este sa imbinam utilul cu placutul si putem sa ne achizitionam o pereche de ochelari cu UV400 sau ochelari de soare polarizati, dar care sa aiba un look special.
As vrea sa va prezint cateva perechi de ochelari de care trebuie sa recunosc ca m-am bucurat si eu de la cei de la CATRYOSHKA, ochelari de soare care iti ofera in primul rand protectie.




Ochelarii de Soare Aviator oglinda, maro sau negri, un model foarte purtat in aceasta perioada.
Ochelari de Soare Animal Print cu ramele albastru&negru si rosu&negru pe care ii gasiti aici
Ochelari de Soare CATRYOSHKA Original Negru Lucios, un model cu protectie UV400, pe care ii gasim si in varianta ochelari polarizati.
Ochelari de Soare Dalmatian Cat, un model pe care il gasiti aici .
Ochelari de Soare Negri Cheap&Chic, un model deosebit pe care mi-l doresc pe viitor.

Ce spuneti ingerasi, v-au fost de folos sfaturile mele? Care model va atrage din cele prezentate anterior? Eu cred ca decat sa ajungem la doctor mai bine sa prevenim, asa ca bucurati-va de ochelari de soare frumosi, dar care va protejeaza si sanatatea ochilor.
Pana la urmatoarea postare, va spun...
Pupici si multe zambete!

15 comentarii:

  1. stiam cate vceva, dar mi-am mai imbogatit cunostintele! e bine de stiut, multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. Gardalean Alina27 mai 2013 la 17:00

    Toate modelele sunt foarte frumoase iar sfaturile sunt mereu bine venite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana, eu port ochelari de soare in orice anotimp pentru ca am o sensibilitate la lumina si de aceea imi place sa fiu informata inainte sa-mi iau o pereche de ochelari. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Alina, stii ca eu sunt cu ochelarii de soare. Nu pot nicio zi fara :) Te pupacesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de info, am aflat lucruri noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt frumosi toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spiridon Mihaela30 mai 2013 la 05:00

    Imi doresc si eu o pereche noua de ochelari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu prefer ochelarii polarizati

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca Roxana Anitei30 mai 2013 la 17:40

    Ultimii sunt preferatii mei. Mie mi-e lene sa port, asa ca mai mereu ii uit acasa. Recunosc, spre rusinea mea, nu mi-am cumparat niciodata ochelari cu protectie solara. Mi i-am ales intotdeauna pentru design sau culoarea ramelor lor, sa imi vina usor sa ii asortez la tinutele pe care le port.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, la cate modele sunt, ai de unde alege :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria, cei polarizati sunt recomandati mai ales daca ai o sensibilitate la lumina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bianca, cei fara protectie pot dauna ochiului. Cel putin, asa stiu eu. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bianca Roxana Anitei31 mai 2013 la 09:50

    Cu siguranta dauneaza. Mie mi se pare ca nu vad cu ei, de aceea la ochi ii pun doar cand e neaparata nevoie, atunci cand conduc, dar nu pentru mult timp, deoarece nu ma pot concentra, asa ca ajung mai mult pe cap.

    RăspundețiȘtergere