miercuri, 15 mai 2013

Beneficiile uleiului de nuca

Cu totii ne dorim sa ne pastram sanatatea si frumusetea, insa in ultima vreme suntem de-a dreptul "bombardati" cu reclame la diverse remedii, diete si medicamente miraculoase. Lucrul acesta ne face pe multi dintre noi sa uitam de beneficiile naturii. In loc sa cautam sanatatea in produsele naturale, investim sume uriase in diverse suplimente alimentare sau medicamente minune. Din experienta va pot spune ca e mai usor sa previi decat sa tratezi. Prefer un regim de viata sanatos si echilibrat decat sa ajung pe mana medicilor care sa ma "indoape" cu nenumarate medicamente. Totodata, un medicament iti trateaza o afectiune si-ti creeaza alta. Mai mult decat atat, imunitatea corpului scade cu fiecare pastila pe care o inghitim. De exemplu, in copilarie aveam dureri cumplite de masele si am luat nenumarate antibiotice. Antibioticele nu faceau decat sa-mi trateze efectul si nu cauza. M-am trezit peste ani, atunci cand am facut o pneumonie, ca antibioticele nu-si mai faceau niciun efect, tulpina virusului era mult prea rezistenta. De aceea, sunt adepta consumului de usturoi, ceapa, uleiuri naturale si  alte produse naturale care creeaza o imunitate naturala a organismului.

De curand am descoperit si am inceput sa folosesc uleiul de nuca presat la rece. Foloseam si inainte uleiurile presate la rece, insa nu pe cel de nuca deoarece e greu de gasit la noi. Cu toate astea, stiam inca de la bunica de efectele benefice ale nucilor. Eu folosesc Cardinal - ulei de nuca pe care l-am achizitionat de la 2E PROD.


Cardinal - ulei de nuca extravirgin este un ulei 100% natural, presat la rece din miez de nuca uscat, cu o aroma fina de nuca, perfecta pentru dressing-uri, sau pentru a asezona peste sau fripturi, si chiar pentru deserturi. Bogat in acizi grasi polinesaturati (73-84%), acid linolenic, oleic si cu un continut slab de acizi grasi saturati, acest ulei este ideal in curele de protectie ale aparatului cardio-vascular. De asemenea, cocktailul de vitamine C, B1, B2 si B5 pe care acest ulei il contine, este foarte eficient in tratarea tulburarilor de stomac si intestine, precum ulcerul, dispepsii, iritatii, constipatii si teniaze, si chiar pentru prevenirea caderii parului (alopecie), varice, rani cronice, mastoza sau afectiuni hepatice. Totodata, este folosit cu succes in tratarea anemiei, asteniei si reumatismului. Mai multe studii si cercetari au dovedit ca uleiul de nuca previne cancerul. Antioxidantii prezenti in acest ulei au un rol important in eliminarea toxinelor si a diverselor substante din organism, care sunt direct sau indirect asociate cu dezvoltarea mai multor tipuri de cancer. Pe de alta parte, acizii continuti de uleiul de nuca impiedica multiplicarea si dezvoltarea celulelor canceroase.


Folosind acest ulei zilnic, nu va pot spune decat ca il recomand tuturor cu caldura, iar daca aveti diverse afectiuni pe care doriti sa le tratati natural, nu ezitati sa-mi spuneti si voi posta diverse remedii pe baza de ulei de nuca.

Voi folositi uleiul de nuca? Cum vi se pare?

28 de comentarii:

  1. Chiar nu stiam ca e atat de bun uleiul de nuca. Multumim ca ne-ai spus.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu prefer sa ma tratez pe cat se poate cu produse naturale deci e foarte bine venit articolul si orice alt articol despre tratamente naturale

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam ca pot gasi ulei de nuca, nu stiam nici de beneficiile pe care le ofera. M-ar incanta sa cunosc mai multe despre acest produs.

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant articolul :) multumim

    RăspundețiȘtergere
  5. Visez de mult timp la ulei de nuca..l-am vazut prima data pe un site cu produse bio - cred. Acum ca ma uit mai atent;)), cred ca e chiar asta site-ul. Chiar mi-ar placea sa citesc remedii pe baza acestui ulei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru articol, foarte utile informatiile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar mai facut curioasa si o sa-l incerc.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am uitat si pe pagina lor si am vazut mai multe feluri de ulei. Si eu prefer sa evit bolile decat sa le trate, iar mancarea sanatoasa ma ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am folosit vara trecuta, dar il prefer in salate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant, nici nu stiam ca exista ulei de nuca. Sigur are un gust deosebit. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela, il recomand tuturor, e foarte sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult, Alina! Voi incerca sa postez mai des despre remedii naturale. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Alin, nuu e doar sanatos, e un elixir al sanatatii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bianca, ti-l recomand din suflet. Mama mea a facut o cura de ulei de nuca impotriva arterosclerozei si e foarte eficient. Sa-mi spui pentru ce afectiuni vrei sa postez remedii pe baza de ulei de nuca si le scriu cu mare drag. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu multa placere, Lavinia. Ma bucur ca iti este util articolul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Jeni, uleiul de nuca merita macar incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Roberta, e mai ieftin sa previi decat sa tratezi :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Lidia, tocmai ce au au aprut legumele proaspete, asa ca il poti folosi din nou in salate.

    RăspundețiȘtergere
  19. Maya, din pacate, nu e foarte cunoscut de generatia noastra si e pacat. Bunicile noastre stiau de beneficiile nucilor. La noi se promoveaza mai mult ueiul de masline. E sanatos si uleiul de masline presat la rece, dar e si o moda :) Da, chiar are un gust super. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  20. Bianca Roxana Anitei31 mai 2013 la 10:11

    Eu boli cronice nu am, insa cred ca remedii ne poti da pt orice fel de boala, oricine poate avea in familie pe cineva pe care il poate ajuta cu o informatie de la tine, daca ai sa ne scrii mai multe. Am ajuns sa cred atat de mult in aceste remedii incat m-ar incanta orice lucru nou aflat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sararu Laura Silvia8 iunie 2013 la 10:47

    Nu indraznesc sa folosesc decat pe piele uleiuri, asa crude cred ca sunt oribile la gust si nu stiu cum m-as putea convinge sa le iau.

    RăspundețiȘtergere
  22. Laura, initial, am avut si eu retineri, insa, crede-ma ca nu are niciun gust ciudat. Spre deosebire de uleiul de masline, care are un gust ciudat, uleiul de nuca nu are un gust rau. Deloc. Eu il folosesc si la salate, si la ochiuri si sunt mai mult decat mofturoasa la mancare :) La salate mai folosesc si ulei de mac, e foarte sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  23. eu chiar acum fac un tratament cu ulei de nuca bio caci numai de acesta am gasit..deci pentru reducerea colesterolului ,,o lingura de ulei de nuca dimineata pe stomacul gol cu 30 min. inainte de a manca timp de 42 de zile.totus as vrea sa-mi spuna cineva daca e vreo problema cu cuagularea sangelui.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ioana, mama mea a facut acest tratament si nu a avut nicio problema (si-a facut analizele inainte si dupa). Acum face tata tratamentul, dar si o matusa de a mea si la fel, nu au nicio problema cu coagularea sangelui. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  25. Galea Gabriela23 mai 2014 la 17:47

    Uleiul de nuca este benefic pentru ateroscleroza. In peretii arterelor se depune colesterolul si grasimile prezente in cantitati excesive in sange. Cu timpul in aceste depozite se depune si calciu, se formeaza un tesut fibros si se constituie asa-numitele placi ateromatoase. Ele stanjenesc din ce in ce mai mult circulatia libera a sangelui prin artera afectata: din laminara si fluenta, ea devine turbulenta si inegala. ateroscleroza sta la baza aparitiei majoritatii bolilor cardiovasculare.Dimineata pe stomacul gol se ia o lingura de ulei de nuca timp de 40 de zile.Minunat, incercat de mine.

    RăspundețiȘtergere
  26. Uleiuri Extravirgine17 septembrie 2014 la 10:03

    Vand ulei de nuca extravirgin.
    35 de lei / 335 ml
    Mai multe detalii pe www.e-uleiuri.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere