sâmbătă, 5 mai 2012

Poze de la Valea Pasarilor, Valea Reptilelor si Zoo - Bali

Promit sa nu transform intr-un foileton povestirea mea despre Bali, insa vreau sa va mai arat niste imagini de la Zoo. Poate autoritatile noastre se trezesc la realitate si invata sa pretuiasca orice sufletel.

Pelicanii cu picioruse albastre primesc de mancare


Preferatul meu :)

Komodo Dragon, originar din insula cu acelasi nume. Saliva sa este toxica (ase citi mortala) si il ajuta sa vaneze. 











Acum urmeaza pozele de la Valea Reptilelor. M-a impresionat pavajul: pietricele multe si marunte asezate tare frumos.





Din nou Komodo dragon "protejat" doar de un perete din sticla

O iguana ting ting :) PS: Aici se poate observa si pavajul mai bine.

Ting ting al meu cu un pui de varan. Varanul e "ruda" cu Komodo Dragon. Muscatura lui are acelasi efect :)

Iguana mea preferata

Eu: vorbesc cu iguanele :) In zonele cu animalute potential agresive exista ingrijitori care iti spun ce sa faci si ce sa nu faci pentru a evita o posibila muscatura/intepatura.
Zoo

Pasarea care "ureaza bun venit" vizitatorilor la Zoo


Capritele locuiesc impreuna cu iepurasii

Niste ursuleti ting ting :)




O specie de liliac din Bali. Cam mare :) Localnicii il numesc Batman :)




In restaurantul amenajat la Zoo



Un afis cu programele educative organizate la Zoo.


Ma inclin in fata locuitorilor din Bali! Desi nivelul lor de trai este scazut, desi multi dintre ei abia au ce sa puna pe masa, stiu sa aprecieze viata.




19 comentarii:

  1. Dupa ce am vazut pozele de aici si de la postarea anterioara, m-am indragostit pe viata. Nu mi-am dorit niciodata sa vizitez Bali, nu stiu de ce. Pur si simplu nu m-am gandit niciodata la asta. Dar acum... A trecut pe lista locurilor in care trebuie neaparat sa ajung o data in viata. Cat de norocoasa esti ca ai fost pe unde ai fost!:) POt sa te invidiez putin? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris, poti sa ma invidiezi desi n-ai de ce :) O excursie in Bali organizata din timp nu e chiar atat de scumpa.Insula e foarte frumoasa si o calatorie pana acolo isi merita fiecare banut. Eu vreau sa mai ajung macar o data :)

      Ștergere
    2. Bine atunci, te invidiez, da' doar un picutz, ca nu e frumos ;) Cred ca merita si ca se poate organiza cat sa nu ipotechezi casa pt asta, dar din pacate eu abia reusesc sa imi planific cate o excursie prin Bucegi. Chiar nu m-am nascut cu talentul asta, de bun organizator. Pana acum cativa ani ma bazam pe o prietena buna, care isi pierdea zile si nopti sa caute cele convenabile rute, cele mai bune oferte, punctele de atractie s.a.m.d. Dar am ramas pe cont propriu de cativa ani, de cand s-a mutat in Italia, si mi-am dat seama ca eu sunt nascuta pt genul ala de plecari la 11 noaptea sau 4 dimineata, cand iti iei la tine o bluza in plus in caz ca e frig, un sandwich cu ce gasesti prin frigider si o sticla de cico de pe drum. Si pana in Bali nu cred ca reusesc sa plec pe principiul asta :D Dar cum am zis mai sus, e pe lista de 'must see' si asta datorita tie, lucru pt care iti multumesc. :)

      Ștergere
  2. Superb - sa stii ca am salvat vreo patru poze, prea frumoase si voiam sa le vad mai mari.
    O experienta frumoasa ... multe inainte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blueroses, ma bucur foarte mult ca ti-au placut fotografiile. Eu le-am postat la o dimensiune mai mica. Pozele originale sunt foarte mari si imi lua foarte mult timp sa le uploadez pe blog.

      Ștergere
  3. cred ca ai un album de citeva mii nu?toate sunt minunate!sotul tau are mare curaj cu acele reptile!!!!te,a molipsit si pe tine nu?vad ca te apropii prea mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am peste 2000 de poze:) Iguanele sunt inofensive. Doar varanii si Komodo Dragon sunt periculosi. Cele micute din poza in care "vorbesc" cu ele erau super simpatice si mananca doar frunze si fructe :)

      Ștergere
  4. Woow....m-ai imbolnavit cu pozele astea. Ce-as vrea si eu sa ajung acolo, sa vad "pe viu" minunatiile alea, dar slabe sanse. :( Ma mai consolez cu pozele tale. :))) By the way, cum se numeste animalutul pe care-l tii in brate la restaurant? Ca parca mi se pare cunoscut. :-? Puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia sunt superbe pozele,foarte frumoasa este iguana pe care o tine sotul tau si care este si preferata ta,pelicanii si cei doi ursuleti sunt de-a dreptul deosebiti..Poate vei mai posta si mai multe poze care fac parte din calatoriile tale din Bali.In continuare voi citi cu siguranta urmatoarele postari ale tale.Pupici Iulia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirele, ma bucur tare mult ca iti plac.Imi pare rau ca nu mi-am facut si eu o fotografie cu iguana, insa nu puteam s-o tin. Ca sa nu o deranjezi trebuie sa o tii intr-un anume fel. Nu iti inchipui ce piele rece are! E senzatie super faina sa ii atingi pielea. Mi-a placut foarte mult ceea ce numesc balinezii zoo. Nu am vazut nicaieri ca animalutele sa se plimbe libere si nestingherite pe langa vizitatori. Cu siguranta, urmeaza si alte "episoade" despre Bali pentru ca am vazut multe locuri interesante. Pupici.

      Ștergere
  6. Ce imi place la acesti oameni este ca pretuiesc natura si minunatele animale, liliacul m-a speriat :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superb sa te poti plimba printre pauni, pelicani, iguane :) "Batman", cum ii zic localnicii, si mie mi se pare cam infricosator. Nu stiu cat se vede in poza, insa este de marimea unui catel atunci cand are aripile stranse. Daca isi desface aripile chiar e Batman :)

      Ștergere
  7. Mie mi-ar fi frica sa ating iguane :)) 

    RăspundețiȘtergere
  8. Oanna, e o senzatie foarte faina pentru ca au pielea foarte rece. Oricum sunt inofensive. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cata dragoste pentru animale.Superbe pozele

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina, locul e superb! Pana sa ajung in Bali, n-am mai vazut animalute fericite la zoo. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mai am cuvinte ,am ramas muta efectiv ! Totul la SUPERLATIV !

    RăspundețiȘtergere