miercuri, 30 mai 2012

Ce produse de protectie solara folosim?

M-ati intrebat zilele trecute cam ce produse cosmetice folosesc. Lista cu produsele pe care le folosesc este destul de lunga, insa, tinand cont de faptul ca zilele frumoase de plaja se apropie cu pasi repezi, va voi vorbi despre "must have-ul" meu in materie de produse cosmetice: cremele de protectie solara. Asa cum bine stiti, calatoresc destul de mult si, in general, in tari cu temperaturi de peste 30 de grade Celsius pe tot parcursul anului, asadar, am nevoie de protectie solara si in iulie si in decembrie. Alaturi de sotul meu si de Jarabe, produsele de protectie solara sunt nelipsite din calatoriile mele. De ce folosesc protectie solara? Pentru ca soarele, pe langa efectele sale benefice, are si un impact negativ asupra pielii: deshidratare, riduri, pete, dermatite, arsuri solare (unele foarte dureroase). Nu mi-ar placea sa mentionez si cancerul de piele pentru ca sunt o fire optimista, insa, din pacate, in ultima perioada a devenit o problema reala. Nu ar fi o problema daca mass media nu ne-ar "bombarda" cu vedete bronzate din ianuarie pana in decembrie, in loc sa ne invete cum sa ne bucuram de razele soarelui si de o piele bronzata fara sa ne punem sanatatea in pericol. In orice revista apare cel putin o fotografie cu vreo "diva" bronzata, fara vreo mentiune ca expunerea iresponsabila la soare poate fi daunatoare. Asa cum se vorbeste de a consuma alcool in mod responsabil, de a avea o alimentatie sanatoasa si echilibrata, consider ca si expunerea la soare ar trebui sa beneficieze de o atentie similara din partea medicilor, criticilor de moda, mass media, etc. Din nefericire pentru mine, am o piele foarte alba si cu destul de multe alunite. In adolescenta am incercat si eu metoda "speed" de a te bronza ( 2 zile la plaja de dimineata pana seara, fara vreo crema de protectie) si n-am facut decat sa ma aleg cu niste arsuri de toata frumusetea dupa care pielea s-a exfoliat. Evident, dupa exfoliere a "plecat" si "bronzul", neramanandu-mi decat gustul amar al acelor zile in care ma ustura pielea, desi stateam "impachetata" cu iaurt ca sa-mi mai calmeze durerile. Dupa incidentul cu pricina nu mi-a mai trebuit bronz, nu asa! Am invatat sa folosesc creme de protectie solara si sa nu stau de dimineata pana seara la plaja doar de dragul revistelor "glamour". Cred ca ati observat si in fotografiile mele din calatorii ca, atunci cand soarele este foarte puternic, port palarie. In felul acesta, am parte de un bronz sanatos, de durata, iar alunitele mele nu au suferit nicio modificare.
De curand am descoperit produsele de protectie solara de la Apivita si le consider exceptionale: se bazeaza pe ingrediente naturale pana la 100%, au protectie cu spectru larg, contin uleiuri organice din plante, apa de ceai verde, extract de propolis si levantica de mare, etc. Totodata, nu contin alcool, parabeni si alte substante daunatoare pielii, organismului sau mediului inconjurator. Apivita are o gama foarte larga de produse pentru protectie solara: creme de fata anti-patare FPS 30 sau 50, creme de fata cu textura usoara  FPS 30 sau 50, lapte de protectie solara pentru fata si corp FPS 20, 30, 50, ulei pentru bronzare in profunzime FPS 15, gel-crema dupa plaja si multe altele. Pentru cei mici putem alege lapte de fata si corp pentru copii cu caise si calendula FPS 50 sau lapte de fata si corp pentru sugari si copii cu rodie si calendula FPS 30. Oferta detaliata se regaseste in farmaciile Sensiblu

Preferatele mele sunt acestea:

Ulei de par pentru protectie solara cu floarea soarelui si masline

Crema de fata cu textura usoara pentru piele grasa-mixta FPS 30 cu levantica de mare si propolis



Ulei pentru bronzare in profunzime FPS 15 cu extract de morcov si floarea soarelui

Pentru finuta mea, Ania!  Lapte de fata si corp pentru sugari si copii cu rodie si calendula FPS 30

Gel-crema dupa plaja cu levantica de mare si aloe

Voi ati testat produsele de protectie solara de la Apivita? Cum va protejati pielea de razele UVA si UVB?

17 comentarii:

  1. inca nu am testat produse de la apivita,dar ma gandesc serios sa imi achizitionez,pt ca vreau un bronz frumos. iar cel mai mare minus e ca pe picioare nu prea ma prinde soarele :(( astfel ca de la mijloc in jos sunt albaaa!!! si arat aiurea rau
    bravo pt postare Iulia,chiar a venit la fix :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am incercat produsele de la Apivita dar deja au un plus de la mine pentru ingredientele naturale. Pe perioada verii si eu folosesc produse de protectie solara cu un factor mare de protectie pt ca si pielea mea e deschisa la culoare. Despre copii ce sa mai zic, nu ies din casa fara crema sau fara sa le pun ceva pe cap. Multumesc Iulia pt aceasta postare si la prima vizita in oras voi cauta produsele de la Apivita pt ca crema copiilor e pe terminate :) Pupicei multi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Calin Andreea Daniela31 mai 2012 la 09:16

    am testat deja produsele, dar nu stiu daca voi avea timp sa le si folosesc...Nu vezi ca nu ne dau pace ploile?:(((

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Catalina! Fetele m-au intrebat de produse cosmetice si le-am promis ca imi voi face timp si pentru postari de acest gen. Chiar daca inca nu e vreme de plaja, sunt convinsa ca zilele ploii sunt numarate :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina, nici nu stii cat ma bucura faptul ca ai grija de pielea ta si de pielea celor mici. Pentru cei mici gasesti si lapte de fata si corp pentru copii cu caise si calendula FPS 50, in cazul in care doresti un factor de protectie mai mare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, eu cred ca nu mai dureaza mult cu ploile si vor veni zilele caniculare.

    RăspundețiȘtergere
  7. mihaela caunic31 mai 2012 la 17:28

    am testat sampon apiviata propoline  este foarte bun!eu folosesc produse cu factor mare de protectie 50 daca se poate la plaja altfel ma prajesc!m.ar tenta foarte mult 
    crema de fata anti-patare FPS 30 sau 50 pentru ca expunerea la soare imi pateaza tenul!toate produsele sunt super merita incercate!sa vina soarele!

    RăspundețiȘtergere
  8. janeta_2007200131 mai 2012 la 19:01

    nu am folosit inca dar sigur cum voi merge la plaja am sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  9. pana acum cativa ani nu foloseam produse de protectie solara,bine nici nu statea prea mult in soare,dar de cand am inceput sa merg mai des la bronzat nu imi lipsesc cremele ,uleiurile .De la Apivita nu am incercat nici un produs,dar ma tenteaza, acum mi-am luat de la Ivatherm

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu nu le-am incercat dar daca tu ne-ai aratat ce folosesti inseamna ca sunt bune si ca merita sa le incercam si noi.Vad ca sunt si pentru copii,este bine ca sunt mai bine spus pentru toata familia.Eu sa stii Iulia ca am luat mereu de la Avon si Oriflame dar nu iese un bronz chiar cum ti-ai dori..Dar acum cred ca voi opta pentru cele de la APIVITA.Mi-a sarit in ochi uleiul de par pentru protectia soloara,cred ca l-as incerca primul pe acesta.Tu l-ai incercat?Cum lasa parul dupa folosire?Pupici Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant, nu le-am testat inca dar anul asta o sa le incerc, anul trecut m-am "prajit" la mare cu toate cremele mele, depinde si de cat de deschisa este pielea...abia astept balaceala :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela, a venit soarele :) Si eu folosesc creme cu factor de protectie mare, cel putin initial. Altfel, vacantele mele s-ar transforma in cosmar :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea, esti multumita de produsele de la Ivatherm?

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirela, ma abtin in ceea ce priveste produsele solare de la cele 2 firme mentionate de tine :) Cel putin, ceea ce am folosit eu pana acum nu mi s-a potrivit. Referitor la solare Apivita pentru copii, o buna prietena de-a mea le foloseste pentru fetita ei si e foarte incantata. Eu am "pus ochii" pe ele pentru finuta mea :) Uleiul de par e foarte ok pentru ca iti protejeaza parul impotriva radiatiilor, iti protejeaza culoarea. Acum depinde si de ce alte produse pentru par folosesti. Eu folosesc atat samponul, cat si balsamul pentru protejarea culorii, indiferent de anotimp. Pentru ca ma vopsesc blonda, parul meu e mai greu de intretinut, iar vara, culoarea are cel mai mult de suferit.Daca faci baie in piscina sau in mare, uleiul e foarte ok sa-ti protejeze parul: nu-ti mai ramane aspectul acela de "sarma" din cauza apei. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu folosesc produse de la Bioderma si Vichy. Am gasit o farmacie online de unde le iau. E mult mai comod pentru mine asa http://www.remedii-online.ro/search?type=product&q=Bioderma http://www.remedii-online.ro/search?type=product&q=Vichy

    RăspundețiȘtergere