joi, 10 mai 2012

Calatorului ii sta bine cu drumul si cu pantofi noi

Pana acum v-am tot povestit despre Bali si despre alte subiecte legate de viata. Cum incaltamintea face parte din viata oricarei femei, astazi vreau sa ma "laud" cu pantofii mei preferati. Presupun ca nu stiati faptul ca am o pasiune pentru pantofi, ca sa nu zic obsesie :) Probabil a devenit obsesie deoarece am nevoie de multe perechi de incaltaminte pentru calatoriile mele :) Aceasta pasiune a mea a inceput pe cand aveam vreo 5 ani. Cred ca primele amintiri pe care le am din copilarie sunt cele din momentele in care ma "urcam" in pantofii cu toc ai mamei, imi puneam la gat vreo cateva siraguri de margele si defilam tare mandra de mine prin fata oglinzii :) Sunt convinsa ca fiecare fetita a purtat macar o data pantofii cu toc ai mamei si i-a folosit rujurile si fardurile. 
Revenind la pantofii mei preferati, i-am cumparat online prin martie de pe site-ul celor de la Fashion Queen. Pantofii sunt din piele intoarsa, cu un toc foarte inalt (de 12,5 cm) si platforma de 3 cm. Sunt foarte eleganti si, spre surprinderea mea, sunt si comozi. Initial credeam ca "imi voi rupe picioarele" cu asemenea tocuri, insa m-am inselat: datorita platformei, senzatia ca mergi pe varfurile degetelor este foarte mult diminuata, fapt care face ca mersul cu acesti pantofi, chiar si pentru ore in sir, sa nu fie obositor. Imi plac foarte mult pantofii eleganti, cu toc inalt, insa de foarte multe ori mi-am cumparat pantofi cu toc inalt si am fost nevoita sa-i fac cadou dupa prima purtare. Atunci cand ii probam in magazin pareau ok. Ideea este ca de multe ori, la prima purtare, dupa nici 30 de minute de mers cu ei, imi venea sa-i arunc si sa merg descult pe strada :( Dupa cateva experiente dureroase (la propriu) am invatat doua lucruri: in primul rand, sa-mi aleg incaltaminte eleganta, insa cu un calapod care sa nu-mi oboseasca picioarele si, in la doilea rand, sa nu port niciodata pantofi noi la evenimente, atunci cand urmeaza sa merg pe jos sau sa stau foarte mult in picioare. De fiecare data cand imi cumpar pantofi, mai intai ii iau la o "plimbare" de vreo 30 de minute ca sa vad daca nu ma intorc acasa plangand :) Daca totul e ok si nu-mi blestem ziua in care i-am achizitionat, am incredere sa-i port in orice imprejurare. Daca nu, in functie de gradul de durere pe care mi-i provoaca, ii fac cadou sau ii pastrez pentru ocazii in care nu sunt nevoita sa stau prea mult in picioare sau sa merg pe jos. 
Mi-a fost foarte greu sa aleg culoarea pantofilor de la Fashion Queen pentru ca imi placeau toti. In cele din urma, m-am oprit la acestia:



Si pe care credeti ca i-am ales? Dupa cateva zile in care m-am hotarat si m-am razgandit de sute de ori :) i-am ales pe cei violet. Cum vi se par? Va plac? Eu ma simt ca o regina incaltata cu ei! Totodata, sunt foarte multumita de pretul pe care l-am platit pentru ei, un pret mai mult decat convenabil pentru o pereche de pantofi din piele. Din cate am observat pe site, au transport gratuit in toata tara prin Posta Romana. Deoarece pierdusem cateva zile in a ma hotari asupra culorii si eram nerabdatoare sa-i port, am optat pentru curieratul rapid, voiam sa-i primesc "ieri" :)
Va pup!

PS: Fotografiile sunt preluate de pe site-ul http://www.fashionqueen.ro/. Inca nu m-am apucat sa-mi fotografiez picioarele :)


24 de comentarii:

  1. Daaaa Iulia sunt superbi cei violet,bine ca porti asa inalt eu la 1,82 daca as purta asa cu toc inalt nu mi-ar sta bine,dar tu arati bine si ai si un picior frumos si sunt sigura ca iti va veni superb acesti panofi violet .Dar toate culorile sunt frumoase si pantoful arata superb.Foarte frumoasa povestea ta legata de pantofi impartasesti cu noi lucruri din viata ta minunata,mereu citesc cu mare drag,imi place tot ce scrii si toate pozele pe care le postezi si sa stii ca voi fi mereu prezenta la tot ce vei posta tu de acum inainte in afara de ce am citit pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela, iti multumesc din suflet! Referitor la inaltime, nici nu stii cate femei si-ar dori sa fie inalte! O femeie e frumoasa atunci cand se simte frumoasa :P Te pupacesc. Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
    2. Multumesc Iulia si ai dreptate.Pupici multi,multi

      Ștergere
  2. mie imi plac cei rosii,nu am ce sa fac,rosu e culoarea mea ,dar din pacate nu pot purta tocuri:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Si tu? :) Si eu :)Trebuie sa fii mandra ca esti inalta, exact ce ii spuneam si Mirelei!

      Ștergere
    2. e aiurea sa fii inalta intr-o lume de "pitici":))

      Ștergere
    3. :)))Tu cum crezi ca ma simt eu? :)))

      Ștergere
  4. si eu as fi ales tot pe cei mov, felicitari pentru achizitie si sa-i porti cu placere, modelul este deosebit imi plac foarte mult dar si eu ca si Andreea nu pot purta tocuri de la o problema cu coloana, asa ca ma multumesc sa privesc la celelalte fete...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbi, sa-i porti sanatoasa! Si chiar e rezonabil pretul. Si eu tot pe violet i-as fi ales, desi nici pe cei rosii nu i-as refuza :D Daaaaaar, eu am 'piticii' mei, nu port piele naturala... Acum ca ne-ai spus de pasiunea ta pt pantofi, eu astept sa ii vad macar si pe cei de pe locul doi in preferintele tale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris, multumesc! Daca tot e aproape vara, poate vor fi sandale :)

      Ștergere
  6. Sunt sperbi cei mov de fapt toti sunt sa ii porti cu placere si imi place povestea ta despre pantofi si ne bucuram foarte mult ca ni-le impartasesti si noua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jane, multumesc pentru faptul ca esti alaturi de povestirile mele!

      Ștergere
  7. toti sunt frumosi!sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zica ca orice femeie are o pasiune sa nu ii zicem obsesie :d, mie imi plac cei pe albastru, o sa intru si eu pe site sa ma uit de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, eu chiar am o obsesie pentru pantofi :) Mai am cateva, insa le voi dezvalui in alte postari :) Te pup.

      Ștergere
  9. cat de draguti sunt pantofiori,cu siguranta ti se potrivesc perfect ,si cu personalitatea!!<3

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult, Valentina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbi si desi prefer incaltamintea fara toc mi-ar placea si mie o asemenea pereche.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina, nu-ti place incaltamintea cu toc? 

    RăspundețiȘtergere