miercuri, 23 mai 2012

Cum mi-am ales rochia de mireasa

Alegerea rochiei de mireasa a fost o adevarata provocare pentru mine atunci cand am decis sa spun "da". Timpul era limitat, bugetul redus, iar pretentiile mari :) Dupa cateva vizite la magazinele de profil din centru vechi al Capitalei, am fost profund dezamagita. Toate rochiile mi se pareau atat de nepotrivite gusturilor mele, incat nu am vrut nici macar sa le probez. Eu voiam ceva simplu, comod, dar elegant in acelasi timp, iar vanzatoarele imi ofereau rochii incarcate cu tot felul de "zorzonele", pietricele, volanase. Mai mult decat atat, toate aveau crinolina, "cerculete", cum le spun eu :) Intr-adevar, sunt si rochii foarte frumoase cu crinolina, cu trena, etc, insa  eu imi doream altceva. Vazusem la prietenele mele care facusera deja "pasul cel mare" cat de stresate fusesera la nuntile lor pentru ca nu puteau dansa, trebuiau sa-si aranjeze frecvent crinolina sau sa fie atente sa nu isi murdareasca rochia. Eu imi doream sa ma simt bine la nunta mea. Din pacate, de cele mai multe ori, mirii sunt cei care se simt cel mai putin bine la nunta. E un paradox pentru ca se presupune ca petrecerea e organizata in cinstea lor :) Revenind la rochie, am inceput sa caut pe internet, sa cumpar reviste cu rochii de mireasa, insa nimic pe placul meu. Pana intr-una din zile cand am gasit un pliant publicitar intr-una din revistele cumparate. Am rasfoit brosura respectiva fara prea mult entuziasm, fiind aproape convinsa ca nu voi gasi o rochie care sa-mi placa sau daca voi gasi, rochia respectiva va avea un pret exorbitant. Surpriza! Pe ultima pagina a brosurii era o rochie simpla, eleganta, lunga, "taiata" pe un picior. Era de un alb pur si nu avea "cerculete" sau mai stiu ce zorzoane, semana mai mult cu o rochie de seara. Mi-a placut din prima clipa in care am vazut-o. Am zis: "Gata! Mi-am gasit rochia!" I-am aratat-o iubitului meu si i-am zis: "Eu vreau rochia aceasta!" Iubitul meu s-a uitat la ea, mi-a spus ca e foarte frumoasa si apoi a spus ca trebuie sa ne facem credit. Zic: "De ce?" si brusc imi amintesc ca nu verificasem cat costa. Eram atat de entuziasmata, incat uitasem un aspect foarte important: pretul :) Urmatoarele zile ne-am tot gandit cum sa facem sa imi cumpar rochita respectiva, insa intr-una din zile, vorbind despre nunta cu o colega de serviciu, aceasta imi arata o fotografie cu rochia ei de mireasa. Era o rochie foarte frumoasa si mi-a starnit curiozitatea sa o intreb de unde si-a cumparat-o si cat a costat. Colega mea imi raspunde: "Tu nu stii ca mama Monicai (o alta colega) e designer vestimentar si creeaza lucruri absolut superbe?" Imi recomanda sa vorbesc cu Monica si sa o intreb daca mama ei ma poate ajuta si pe mine. Am vorbit cu Monica si, cu toate ca mama ei era foarte ocupata, a acceptat sa se "ocupe" si de mine. Am stabilit o intalnire, i-am aratat cam ce voiam si "am batut palma". Bineinteles, ca la intalnirea cu mama Monicai m-am dus cu brosura in care vazusem rochia cu pricina. A zis ca poate sa-mi faca orice rochita doresc, mi-a luat masurile, mi-a mai dat niste recomandari, astfel incat rochita sa mi se potriveasca perfect si am mers impreuna sa cumparam materialele necesare. Doamna a fost "ting ting" si m-a dus la depozitele de materiale de unde facea ea aprovizionarea pentru atelier. Lucrul acesta m-a ajutat foarte mult pentru ca am platit foarte putin. La prima proba rochia imi venea perfect, nu era nevoie de nicio ajustare. Am ramas surprinsa de acest lucru. Fusesem in adolescenta pe la diverse croitorese, insa ma chemau la "n" probe pana imi venea rochita ok. Diferenta era ca acum nu imi facusem rochita la o croitoreasa, ci la un "guru" al modei. Bucuroasa ca rochita a iesit perfect si ca nu am platit prea mult, am rugat-o pe doamna sa-mi faca si doua rochii pentru cununia civila: una lila deschis si una crem, eram nehotarata ce culoare voi purta :) Pana la urma, am ales sa o port pe cea crem si m-am simtit excelent in ea. A doua zi, la cununia religioasa si la petrecere, am purtat rochita mea de mireasa in care m-am simtit minunat si am putut sa dansez toata noaptea fara sa port de grija crinolinei :) Uitandu-ma acum pe poze, imi pare mai frumoasa decat cea pe care o vazusem in brosura :) Asta pentru ca e a mea :) 
De atunci, toate obiectele vestimentare mi le cumpar. Doamna nu are timp de toate capriciile mele, iar pana la dumneaei, nu am intalnit pe cineva care sa nu-mi strice materialul :) Daca vad o rochie, o bluza sau orice imi place, le cumpar. Macar scap de stresul "oare cum va iesi?" :)
Voi ce rochite ati avut la nunta? Lungi? Scurte? Albe? Colorate? Cu crinolina? Fara crinolina? Sau ce rochie v-ati alege?

PS: Ce le doua rochite pe care le "pregatisem" pentru cununia civila aratau precum acestea din pozele de mai jos, doar ca nu erau lila si gri, ci lila si crem.

Sursa foto: Fashion Queen

Si aici se vede putin din rochita mea de mireasa :)


29 de comentarii:

  1. Amintiri, frumoase amintiri. Rochita mea a fost alba, lunga, cu crinolina (dar nu m-a deranjat deloc). Si eu imi alesesem un model dintr-o revista dar nu aveam la cine sa o duc sa o coasa asa ca am cumparat ce am gasit. Nu a fost tocmai rochia de mireasa la care visam de cand eram copil dar m-am simtit bine in ea si asta conteaza foarte mult. Iar tu, ai fost o mireasa frumoasaaaaaa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Calin Andreea Daniela23 mai 2012 la 09:15

    chiar m-a emotionat postarea ta, mai ales fiindca duminica am vazut rochia de mireasa a surorii mele...e superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Alina! Intr-adevar, e o mare problema sa gasesti pe cineva priceput sa iti faca o rochie ok. De aceea, de obicei mi le cumpar. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, sa ne arati si noua rochita surorii tale. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai fost o mireasa foarte eleganta dupa parerea mea. :) hihi rochia viselor mele este rosie, nu alba:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos,iti venea perfect rochia,eu nu stiu daca o sa ma marit vreodata insa la rochii de mireasa visez sunt unele superbe<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Citind aceste amintiri ale tale,mi-am adus si eu aminte cat de greu a fost sa-mi  gasesc rochia mea de mireasa avand in vedere ca am 1,82 si toate imi veneau scurte.Dar pana la urma am gasit una pe placul meu  si cu crinolina!!Eu am o croitoreasa care si acum dupa 5 ani imi face pantaloni,fuste ca eu nu gasesc din cauza inaltimii si care sa-mi vina bine.Dar sunt multumita.Iulia ai avut o rochita suuuuperba,tu ai fost foarte,foarte frumoasa dar cand ma uit la pozele cu tine,nu-mi vine a crede ce ochi superbi ai,parca ai avea lentile.Sunt foarte frumosi.Sunt superbe si cele doua rochite de mai sus si pe tine te avantajeaza ca arati foarte bine.Pupici draga mea si imi place enorm experientele tale frumoase.Pupici.Iulia stii ce mi-ar place sa mai citesc?Sa ne spui si cum l-ai cunoscut pe sotul tau:):).

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela Agrigoroae23 mai 2012 la 14:33

    Cred ca toate am avut probleme in a gasi rochia de mireasa visata.La mine a fost o cursa contra cronometru pentru ca in doua saptamani a trebuit sa depun actele pentru cununie,sa-mi cumpar rochia si sa pregatim ultimele detalii.Pana la urma am reusit sa gasesc o rochie simpla cu crinolina care semana cu rochia visurilor mele si a iesit totul bine in final pentru ca cand sa plecam la biserica uitasem sa imbrac crinolina:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. janeta_2007200123 mai 2012 la 16:32

    Ai fost superba in general miresele sunt frumoase........eu am avut o rochita alba lunga fara crinolina pentru ca nu imi plac ca sunt incomode.

    RăspundețiȘtergere
  10. mihaela caunic23 mai 2012 la 17:04

    simpla si delicata cu mult bun gust la fel ca tine!iti vine perfect!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey 
    Very nice blog  :) i follow you now.

    Greetings Emma

    http://emmawunderbar.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am gasit rochia perfecta pe net, dupa indelungi cautari..am gasit o reprezentanta intr-un oras apropiat si am si plecat in cautarea ei, cu doar 3 sapramani inainte de nunta;)))!Si ea a ramas preferata, indiferent cate frumuseti mai erau in magazinul de prezentare;)!Nu am mai avut timp decat de mici modificari,dar a fost si a ramas rochita visurilor mele!;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabryelle, nu cred ca am fost eleganta, insa m-am simtit bine in pielea mea si-n rochia mea :) Daca ar fi sa dau timpul inapoi, cred ca si eu as vrea o rochie verde :) Serios!

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea, multumesc mult. Nu ai de unde sa stii daca te casatoresti sau nu. In adolescenta sustineam sus si tare ca nu ma voi marita niciodata. M-am inselat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma prinsese soarele pe la cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mirela, multumesc mult. Cu machiaj orice femeie arata bine. Astazi am postat un preambul despre cum l-am cunoscut pe sotul meu. Pupici, Mirela.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mirela, stiu cum e cu cursa contra cronometru :) Pana la urma ai mai imbracat crinolina sau a ramas nepurtata? :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc mult, Jane! Mie imi place cu arata rochiile cu crinolina sau trena, insa nu ma simt bine sa le port. Parca as fi legata :)) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult, Mihaela. Pupici nenumarati.

    RăspundețiȘtergere
  20. Thank you, Emma! On your blog I'm Iulia. Greetings!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bianca, cred ca pentru fiecare dintre noi rochita pe care am ales-o pentru marele eveniment ramane preferata. pupici.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mirela Agrigoroae24 mai 2012 la 17:51

    Ce cacofonie frumoasa am facut la finalul comentariului:D Pana la urma am purtat-o,dar la cat de aeriana am fost in ziua nuntii puteam sa ma imbrac intr-un sac ca nu  mi-as fi dat seama:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Csipkes Monika - Gabriella25 mai 2012 la 14:06

    Ce mireasa frumoasa ai fost! Rochia Ta era una de bun-gust, simpla, si de efect... "ting-ting", cum spui! Less is more... :) Dupa aceleasi principii ma ghidam si eu, cand mi-am ales rochia. Ti-o arat:   
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=223139764426714&set=a.223134051093952.53495.100001920750626&type=3&theater Si sa stiti fetelor, e adevarta: ce e al vostru, e pus deoparte! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc, Monika! Imi place foarte mult si rochia ta si buchetul, esti ca o printesa! PS: N-am putut sa dau like :( Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  25. Rochii de mireasa pot fi achizitionate online, rochii also.Bridal sunt unice în piaţă, care sunt realizate din materiale detaliate şi de calitate.


    http://www.rochiemireasa.info/

    RăspundețiȘtergere
  26. La anu are loc si in viata mea acest minunat moment...Abia astept:D Astept de vreo 5-6 ani:)), de cand l-am cunoscut pe prietenul meu- viitor sot :)) Rochita vreau sa fie gen printesa:D(deci cu crinolina) si alba, fara zorzoane....Nu am prea gasit un model care sa imi placa foarte mult, dar mai am timp pana la anu:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Anca, iti doresc sa ai parte de fericire si sa va bucurati unul de celalalt pana la adanci batraneti! Sunt convinsa ca iti vei gasi si rochia de mireasa pe care ti-o doresti! Te pup.

    RăspundețiȘtergere