joi, 3 mai 2012

De unde e ting ting? :)

Dintre cititoarele mele au fost persoane curioase sa afle ce e cu "ting, ting", asa ca va voi spune de unde vine :) In afara de petrecerile pe care mi le organiza mama atunci cand eram mica, eu nu mi-am "facut ziua" de nastere. Nici macar majoratul! Atunci cand am implinit 18 ani mi-a cumparat mama un set de bijuterii din aur alb super frumos, iar pe prietenele mele le-am invitat in club, ca in fiecare an. Bijuteriile nu le mai am, insa pe vremea aia eram tare de mandra de mine sa port doar la gat un colier de 30 de grame. Anii au trecut si eu mi-am schimbat conceptiile despre viata: acum am un lantisor de maximum 2-3 grame. E un lantisor primit de la verisoara mea pe care nu-l scot niciodata. Revenind la ceea ce voiam sa spun, anul trecut am implinit 30 de ani. Cum foarte multe femei nu doresc sa-si spuna varsta, eu (d)rac ce sunt m-am gandit: "30 de ani? party!!! sa ma laud ca am schimbat prefixul." Am purces in a cauta o pensiune si a-mi suna prietenii. Am ales o vila draguta prin Zarnesti, mi-am invitat prietenii si a venit momentul de 18 iulie :) N-am petrecut 3 zile si 3 nopti ca in povesti, insa am petrecut 2 nopti si 3 zile. Pe-aproape! :) Toata lumea s-a simtit super. Nu pun poze pentru ca a fost dezmat si nu am acordul prietenilor mei sa postez fotografii cu ei, a fost "ting ting" :) Deci nu e nicio filozofie cu "ting ting" :) Tot ceea ce eu consider frumos sau bun e "ting ting". "Ting ting" imi spune iubitul si sotul meu (e unul si acelasi) pentru ca sunt cel mai frumos "lucru" din viata lui, asadar daca va spun "ting ting" e de bine :) Stiu, era mai interesant misterul cu "ting ting" :) "Ting ting "e cel mai frumos compliment pe care l-am primit pana acum :) Asa cum scriam si intr-o alta postare, inca sunt in luna de miere (dupa ani de zile de casnicie) si mi-am gasit "printul". Nu va inchipuiti ca sunt ipocrita si va voi spune ca noi nu ne-am certat niciodata, dimpotriva. Important e sa nu plecam la culcare suparati :P Va pup si sunteti ting ting :) PS: Pregatesc postarea cu episodul 2 Bali. Ma omoara pozele: am facut peste 3000 si fiecare are macar 2 giga :( Va voi vorbi despre o elefantica, Cindy.

12 comentarii:

  1. Si eu ma intrebam de unde chestia cu "ting ting", foarte misto :)).
    Eu inca nu sunt casatorita cu acte, dar deja ne consideram ca si luati, restul e doar de forma. Ca si tine, si eu mi-am gasit printul si nici noi nu mergem suparati la culcare.
    Semanam destul de mult si ma bucur tare mult ca mi-ai lasat blogul tau. Imi place cum scrii, e relaxant :). Pup si ne mai auzim - citim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci si tu esti ting ting :) Ma bucur tare mult ca ti-ai gasit printul. Actele n-au nicio valoare, cel putin, nu pentru mine :) Noi ne-am luat amandoi si numele celuilalt si a trebuit sa ne schimbam buletin, pasaport, etc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate cititoarele mele sunt ting ting :) Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce imi place ting ting :) Cred ca va trebui sa ceri drepturi de autor, e 'catchy' si s-ar putea sa se lipeasca de unele dintre noi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca "ting ting" va avea succes, nu pot decat sa ma bucur. Mi-as dori sa fim toti ting ting. In traducere libera: oameni buni, sa ne vedem de viata noastra fara sa ne uitam in curtea vecinului, sa iubim florile, animalutele, sa iubim viata si sa ne bucuram de ea.

      Ștergere
  5. draga ting ting eu asociez aceste cuvinte cu cel mai dragut si corect om pe care l.am cunoscut aici pe facebook!o persoane de la care avem de invatat si care ne rasfata si cu povesti din Rai as putea spune eu pentru ca Bali pare un astfel de loc mai ales prin ochii tai si prin felul in care ne povestesti!astept cu nerabdare partea a doua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Mihaela! Nu stiu cat aveti de invatat de la mine, insa ma straduiesc sa va povestesc despre lucruri frumoase. Sper sa reusesc sa postez episodul doi in seara/noaptea aceasta. Multi pupici si o imbratisare calda!

      Ștergere
  6. Cel mai frumos lucru este sa nu plecati la culcare suparati! O data eu si zgubilitul meu ne-am certat si ne-am dus fiecare in treaba lui..jur ca in acea noapte nici eu, nici el nu am dormit un ochi! A doua zi cand ne-am vazut, ne-am intrebat reciproc daca am dormit bine..ambele raspunsuri au fost NU! Nu-ti imaginezi ce ras ne-a palit :))

    RăspundețiȘtergere
  7. pooop dulce scumpa mea :*:*:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabita, lectia aceasta am invatat-o de ceva vreme, desi acum cativa ani eram mult mai orgolioasa si preferam sa ma "perpelesc" toata noaptea decat sa cedez :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere