marți, 24 septembrie 2013

Remediu natural impotriva ulcerului

Ingerasilor, de curand am aflat de un remediu natural eficient impotriva afectiunilor de stomac, plamani, rinichi, ficat. Reteta este una usor de preparat si deloc costisitoare. E un remediu vechi, dar putin cunoscut, insa eu am aflat de acesta de la o persoana care s-a vindecat de ulcer la stomac folosind acest tratament. Desi persoana in cauza era progaramata pentru operatie, dupa doua saptamani in care a folosit acest tratament, s-a vindecat complet.



Cum se prepara?
Se iau trei parti egale de flori de sunatoare, cimbrisor si coada soricelului. Atentie de unde culegeti plantele pentru ca nu trebuie spalate! Se pun intr-un borcan, astfel incat plantele sa ocupe doar jumatate din spatiul borcanului. Se adauga doua lamai stoarse, apoi se adauga miere de albine pana se umplu golurile dintre plante, dar astfel incat borcanul sa ramana pe jumatate gol. Se lasa la soare timp de doua saptamani, dupa care se toarna tuica naturala ( nu alcool cumparat) pana la umplerea borcanului. Se lasa inca doua saptamani la macerat, la soare. Dupa cele patru saptamani de preparare, dimineata, pe stomacul gol se ia cate o lingura din acest tratament, timp de doua saptamani.

Sper ca nu aveti probleme cu stomacul, ficatul, rinichii, plamanii etc., dar daca aveti cunostinta de persoane care au astfel de afectiuni, le puteti recomanda acest remediu, 100% eficient, pe incercate.

Multa sanatate!

4 comentarii:

  1. Multumim de reteta,! Am sa o fac si eu,deoarece atat eu cat si sotul avem ulcer :(
    pupici si numai bine :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta postarea! chiar am de gand sa il notez undeva, in caz de voi avea nevoie..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca Roxana Anitei24 septembrie 2013 la 20:42

    Ce-mi plac postarile astea! Nu am probleme de sanatate, insa mi se par foarte utile si mai ales, la indemana oricui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam ca sunatoarea este buna pentru stomac, insa nu stiam de acest tratament.Multumim pentru articol, am avut cazuri de ulcer in familie si nu este deloc o boala usoara.

    RăspundețiȘtergere