miercuri, 24 aprilie 2013

3 Suisses Romania - calitate franceza pe pamant romanesc


Salutare ingerasi! Soarele se incapataneaza sa nu isi faca aparitia prea usor in acest an, dar astazi avem ceva sperante ca vor veni si zilele cu soare. Cred ca suntem deja obisnuiti cu opt luni de frig si patru luni de canicula.
Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre 3 Suisses. Nu stiu cati dintre voi ati cumparat de la 3 Suisses, asa ca voi spune cateva cuvinte despre ei si despre ceea ce ofera. 3 Suisses: este o companie infiintata in 1932 în Franta. Unul dintre liderii vanzarii la distanta din Europa, grupul 3 Suisses International este prezent in peste 30 de tari din toata lumea. Sunt prezenti in Franta, Belgia, China, Rusia, Spania si Italia si onoreaza peste 11 milioane de comenzi anual pentru aproximativ 6 milioane de clienti.


Prin cataloagele specializate, cat si prin site, 3 Suisses propune tendinte actuale in moda pentru femei, barbati, copii, dar si selectii de produse pentru casa si pentru petrecerea timpului liber. 3 Suisses creeaza si selecteaza atent colectiile pentru a raspunde cerintelor si gusturilor femeii, pentru ea insasi, pentru familia sa sau pentru casa. In fiecare sezon, marii creatori precum: Kenzo Takada, Chantal Thomass sunt alaturi de 3 Suisses prin creatii vestimentare si accesorii pentru casa.
Companie de vanzare la distanta, 3 Suisses este la dispozitia clientilor sai prin telefon, prin posta sau curier si prin internet, oferindu-le posibilitatea de a comanda si de a obtine informatii.
In primul rand, imi place calitatea produselor pe care le ofera, dar si varietatea hainutelor de pe site. Ma atrage si ideea de a-mi comanda un catalog si a-l rasfoi pe indelete.
Si-acum sa va arat si pe ce am pus eu ochii :)







Pe pagina celor de la 3 Suisses am gasit si diverse sfaturi care ne ajuta sa ne scoatem in evidenta frumusetea si sa ne mascam defectele, desi noi suntem perfecte :) 
De exemplu, daca ai gambele mai puternice, opteaza pentru o pereche de pantofi cu tocul mai gros. Daca esti slaba, tocul patrat va aplatiza silueta, in timp ce tocurile ascutite o vor alungi. In ceea ce priveste inaltimea, daca nu te descurci prea bine cu mersul pe tocuri, opteaza pentru tocuri de 4-5 cm sau pentru pantofii cu platforma in fata, ceea ce va usura mersul. Evita modelele cu sireturi si opteaza pentru cele decupate care vor alungi piciorul si gamba. Daca intrati pe site, cu siguranta, veti gasi si alte sfaturi utile.




Totodata, am gasit si o oferta foarte atractiva: la o comanda de minimum 150 RON va puteti alege unul dintre cele trei costume de baie de mai jos.


Ce parere aveti, ingerasi? Va plac articolele de la 3 Suisses?  Care e preferatul vostru? Cred ca deja stiti ca eu sunt incantata de incaltaminte si de calitatea articolelor vestimentare.

Pupici si multe zambete!









12 comentarii:

  1. Tot ce este expus este frumos si elegant , dar foarte mult imi plac toat perechile de incaltaminte si rochia albastra .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am un cardigan de la ei si imi place enorm, ca sa nu mai spun ce calitate au :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase toate articolele prezentate de tine dar mi-au atras atentia cateva rochite si costumele de baie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac toate. Din pacate nu am inca nimic de la ei, multumesc de recomandare!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Au hainute tare frumoase! Prietena mea sigur ar fi incantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am intrat si pe pagina lor si am vazut ca au multe produse frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. E chiar avantajoasa promotia cu costumele de baie cadou. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumoasa este rochia alba din dantela!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut niste genti de dama foarte faine. Sunt faine si produsle care ni le-ai aratat. Pup.

    RăspundețiȘtergere