marți, 12 februarie 2013

Imi pregatesc garderoba de primavara

Ingerasi, nu stiu cum procedati voi, insa eu imi fac "curatenie" in sifonier de doua ori pe an: la sfarsitul verii si la sfarsitul iernii. Cum iarna e pe sfarsite, sau cel putin asa imi doresc, acum cateva zile mi-am luat toata garderoba "la puricat" si, bineinteles ca m-am dispensat de multe obiecte vestimentare. Din pacate pentru bugetul meu, multe haine pe care le-am "scos din uz" erau nepurtate, dar cred ca vi se intampla si voua sa va achizitionati cate ceva care va incanta in magazin, iar cand ajungeti acasa va trece tot entuziasmul. Pe langa aceste cumparaturi facute sub impulsul dorintei de a-mi innoi garderoba, se mai adauga cumparaturile facute in speranta de a slabi. De ani de zile obisnuiesc sa imi mai cumpar haine cu doua numere mai mici, doar-doar ca voi slabi si voi incapea in ele :)
Facand ordine in sifonier, hainele s-au imputinat, asa ca am nevoie de alte noi :) Cum sunt abonata la newsletter-ul Fashion Queen, imediat mi s-au aprins beculetele cand am vazut ultimele noutati.



 Marea mea dragoste: incatamintea. Ador aceste botine negre. Imi plac si mai mult pentru ca au tinte si tocul foarte inalt.

Totusi, oscilez intre cele negre si acestea crem. Voi pe care pereche ati alege-o?

 Aceasta jacheta tip bolero imi place foarte mult. Mai am cateva asemanatoare, insa nu culoarea aceasta :)

 De asemenea, ador pantalonii acestia negri din piele ecologica.

Rochia cred ca se potriveste foarte bine si cu pantalonii de mai sus. Ce parere aveti?


Cealalata mare dragoste a mea: trenciurile

Imi place si aceasta tunica, dar cred ca voi opta pentru trenciul de mai sus, totusi.

Nu putea sa lipseasca geanta, nu-i asa?

Cum vi se par alegerile mele?

Pupici si multe zambete!

22 de comentarii:

  1. Gusturi rafinate ...e si normal ...o doamna frumoasa merita tot ce e frumos !!! 

    RăspundețiȘtergere
  2. superba garderoba ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Botinele crem mie imi plac mult de tot...acum fiecare cu gusturile ei !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Botinele negre, tunica si geanta sunt superbe si ti se potrivesc.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai gusturi fine, rafinate, pacat ca primavara nu mai vive, dar vazand noutatile de la Fashion Queen sigur nu se va mai lasa mult asteptata!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Botinele crem sunt minunate, chiar daca eu nu ma dau in vant dupa tinte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu personal as opta pt botinele crem, pt ca, hi hi, la cat le-as purta, cu siguranta ar ramane ca noi. In acelasi timp, m-as lupta cu mine sa pot alege intre trenci si tunica, sut superbe amandoua.

    RăspundețiȘtergere
  8. A, iar pantalonii de piele ecologica trebuie sa arate trasnet pe tine, sunt superbi! Neaparat sa ni-i arati daca te decizi sa ii treci pe lista de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Csipkes Monika - Gabriella13 februarie 2013 la 10:22

    Super combinatie: botine negre, pantalonii din piele ecologica, rochita, si bolero-ul / sau trenciul (da' de n-o sa fie chiar asa de frig :P ) si geanta... sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac botinele negre, pantalonii, rochita, trenciul si geanta :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Vaaai, sunt super toate!! Si eu as opta tot pt botinele crem. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Botinele crem sunt mai elegante, insa la praful de la noi...trebuie sa mergi doar cu masina :) Eu sunt disperata cu pantofii, ii tin pe toti in cutii si afara am grija sa nu-i murdaresc, mai ales ca majoritatea sunt din pele intoarsa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Liliana, si eu le ador cu tot cu tinte :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bianca, mai bine si tunica si trenciul :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Va asteaptam pe > www.baroquefashion.ro unde veti gasi produse din piele pentru dame ,.

    RăspundețiȘtergere