sâmbătă, 8 septembrie 2012

Sri Lanka-Hikkaduwa...primele zile

Ingerasi, vacanta mea in Sri Lanka a continuat cu aproximativ doua saptamani petrecute in Hikkaduwa. Hikkaduwa este un orasel pe coasta de sud a Sri Lankai.

Pe plaja, printre surferi.

Un apus de soare absolut superb.

A doua zi in Hikkaduwa: soare si veselie.

Curtea hotelului in care am fost cazati.

Vedere din camera de hotel.

Ninlanden, unul dintre patronii unui hotel-restaurant situat la cateva minute de mers pe jos de la hotelul nostru. Preferam sa mergem acolo pentru ca era mai multa agitatie. Hotelul nostru era mai linistit, era perfect sa dormi, sa te "balacesti" in piscina sau sa te relaxezi in hamac.

Tren fabricat in Romania :)

In drum spre orfelinatul de testoase.

Orfelinatul de testoase este un proiect realizat de un singalez pentru a salva testoasele. In acest moment, orfelinatul este administrat de fiul initiatorului. In restaurantele din Sri Lanka ouale de broasca testoasa sunt foarte cautate. Din acest motiv, localnicii merg pe plaja, cauta ouale de testoase si le vand restaurantelor. Pentru a salva aceasta specie, proprietarul orfelinatului cumpara ouale de broscuta de la localnici si, dupa incubatie, le da drumul broscutelor in ocean. Din pacate, rata de supravietuire este de aproximativ 20% :( Pentru a-si mari veniturile, orfelinatul are si un magazin de suveniruri. Noi ne-am luat un covor de intrare din fibre de nuca de cocos cu model de testoasa. Covorasul este 100% natural, inclusiv culorile sunt realizate cu vopseluri naturale.

Broscute de o zi.

Broscute de doua zile.

Eu, Jarabe si o testoasa mica.

O testoasa care nu are nicio sansa sa supravietuiasca in mediul natural deoarece a fost ranita in timpul tsunami-ului din 2004 :(

O alta testoasa careia ii lipseste un membru si nu are sanse de supravietuire in mediul natural :(

In interiorul unui templu budhist.

Nu stiu cat de bine se vede, insa e o statuie imensa a lui Budha in pozitia culcat.

Tot in interiorul acestui templu.

Un catel sta linistit si pazeseste templul :)

Aici suntem la mina de pietre pretioase. Sri Lanka este recunoscuta pentru resursele de subsol bogate in pietre pretioase.

Monumentul ridicat pentru cele peste 31000 de persoane decedate in tsunami-ul din decembrie 2004. Localnicii spuneau ca valurile depaseau 10 metri si erau foarte puternice. Va dati seama ce forta aveau daca au "maturat" trenul care mergea la o distanta considerabila de tarm!

Ce-a mai ramas din baracuda pe care am comandat-o :) Baracuda este un peste destul de scump, foarte gustos. Comenzile de baracuda se fac cu o zi inainte. Fiind foarte mare, noua ne-a ajuns doua zile.

Singura cafenea unde gaseai espresso autentic. In rest, gaseai doar cafea traditionala.

Am mancat si la tarabele de pe strada, unde mancau localnicii. Acest loc ne-a fost recomandat de niste prieteni singalezi: era foarte ieftin, iar mancarea delicioasa. Aici mancam roti ( e ca o clatita coapta pe o tabla si umpluta cu sunca, cu branza topita, cu legume, cu ceea ce doreai). Printre putinele mancaruri traditionale din Asia pe care le ador.

In episodul urmator va arat poze din ziua in care ne-am plimbat cu barca in laguna, printre varani si crocodili :) Va tenteaza sa vedeti cum treceam cu barca printre varani? :)

32 de comentarii:

1. Multumim ting ting pentru aceste poze minunate:* Doar asa avem ocazia sa vedem minunatiile din aceasta tara:D Multi pupici:*

2. Minunate locuri,minunat fel in care povestesti,adica parca nu te-as sti!Ma apuca un dor de tine....hai la bt ca avem loc ci pt tine acu...te-am pupat!

3. un alt loc minunat,hmm ce frumos deja m-am teleportat acolo:) si broscutele erau tare dragute

4. Multe minunati pe unde noi nici cu gandul nu vom ajunge niciodata frumoase poze multumim.

5. Superbe locuri ai vizitat si pozele sunt tare frumoase, multumim ca le impartasesti cu noi. Oare cate ore ai petrecut cu broscutele testoase?

6. splendid locul,splendide peisajele,dar broscutele m-au impresionat enorm mai ales cele infirme.multumim frumos pt aceasta minunata postare te pup Iulia :* :* :*

7. Ce locuri minunate....de vis.Nu s-a indragostit Jarabe de nici o testoasa?:)) Pupici la amandoi;):*:*

8. foarte frumoase pozele

9. se vede ca iti plac broscutele

10. sincer te invidiez pt minunatele locuri pe unde ai fost :) si sunt ca un sadomasochist, astept sa ne torturezi in continuare :))) mai iesim si noi din cotidian!

11. Buna iubita ai un tag de la mine aici http://www.tara-minunilor.ro/?p=1191

12. absolut superb!ne mai intrebi daca vrem sa mai vedem continuarea abia asteptam!multumim !

13. Superbe pozele si minunata experienta.Multumim ca ne putem bucura si noi in acest fel de astfel de locuri frumoase

14. wow, superb loc. ma bucur pentru tine ca ai ajuns en asemenea locuri minunate. mersi pentru reportaj. pupic:*

15. Lacra, si eu abia astept sa te vad! Nu stiu cand ajung prin Botosani :( Te pup. PS: Nu pot sa cred ca ai iesit din umbra :)

16. Deea, broscutele sunt rude cu broscoiul meu :)))

17. Jane, pana ajungeti voi, va arat eu poze de pe unde am mai fost :)

18. Cris, n-am contorizat cat timp am stat cu broscutele. Cert e ca as fi stat toata ziua acolo :)

19. Multumesc frumos, Cata! Si mie mi-era tare mila de broscutele infirme :( Pupici.

20. Ancuta, Jarabe e indragostit iremediabil de mine :) Pupici si de la noi.

21. Multumesc frumos. Promit ca-l fac si eu :) Pupici.

22. Mihaela, ma bucur ca-ti plac locurile prin care am ajuns. Pupici.

23. Trenurile din Romania rezista, rezista, rezista - nu numai termopanele. ;))
    Totul este atat de frumos, pur si simplu feeric. :)