miercuri, 9 octombrie 2013

Ce-si doresc cititorii?

De cativa ani, tot urmaresc cu consternare titlurile pe care le pun jurnalistii: "Decizie soc", Vezi ce a determinat-o pe X sa ia aceasta decizie", "Veste soc", etc. Tin sa le spun acestor pseudo-jurnalisti ca asemenea titluri nu mai prind la public, nu la publicul roman. Romanii sunt un poppor cu un profund spirit pragmatic si nu sunt impresionati de astfel de titluri sau de faptul ca "s-a tras un fir" din rochia Biancai Dragusanu. Nu ne jigniti inteligenta!



Totodata, vad pe pe anumite bloguri ca o anumita crema e cea mai buna de pe piata. Dupa o luna o vad la blogsale. De ce? E chiar atat de buna incat nu vrem sa o folosim? Sau poate doar nu ni se potriveste si am putea sa o facem cadou mamei, surorii, unei prietene, etc.? Ce rost are sa laudam un produs care nu ne place? Doar ca sa mai primim de la acelasi colaborator alte produse "cele mai bune"? 
Mi se pare normal ca blogosfera sa vorbeasca pe bune despre produse si servicii. Daca ne dorim credibilitate, ar trebui sa avem curajul sa spunem adevarul! Se pare ca e greu: "toate produsele sunt exceptionale" :(  Dintre bloggeritele care lauda mereu fiecare produs: as indrazni sa intreb daca au cerut vreodata colaboratorului sa le fie schimbat produsul.
Imi pare rau ca m-am "aprins" in halul asta, dar nu mai pot tolera ipocrizia!

4 comentarii:

  1. Sa stii ca eu chiar imi doresc parerea sincera despre un anumit produs.Pacat ca unii/unele ne duc in eroare :(
    Un articol foarte bun!

    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre jurnalistii care au facut o facultate pe pile si bani, cu cursurile la distanta, ar fi multe de spus...Fac greseli, pe care si copilul meu de 10 ani le-ar ocoli...Din generatiile tinere de jurnalisti, mai mult de jumatate sunt cretini, si sunt blanda in exprimare.
    Despre blogaritele care considera un produs drept "must have" si apoi il vand, il lauda dar se despart de el la urmatoarea postare, sunt satula.
    Am vazut acum cateva zile, un produs despre care citisem numai pareri proaste, prezentat pe un blog. L-am incercat si eu si l-am aruncat imediat; era criticat si de catre comentatorii blogului...ei bine, acelasi produs era ridicat in slavi de catre blogarita respectiva, ea fiind reprezentant al firmei respective.
    Si da, multe fete, nu isi spun parerea obiectiva, astfel ar pierde coletele pe care ni le tot baga pe gat in postari kilometrice si poze cu duiumul.
    Felicitari pentru curajul de a pune punctul pe i.

    RăspundețiȘtergere
  3. Titlurile soc si dezvaluitoare de senzatii nu ma pasioneaza catusi de putin. Un produs ok se poate sa nu mai fie bun dupa perioada testarii, de regula cei ce le ofera iti da un termen, dar am avut si intamplari invers, sa nu imi placa de la primele utilizari si apoi consistenta sa se schimbe si sa mearga brici. Important e sa revii cu aceste mentiuni.
    Extra bun si apoi la blogsale, e urat si degradant si te inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca Roxana Anitei9 octombrie 2013 la 20:47

    Eu chiar imi doresc pareri sincere..daca tot dau niste bani pe un produs, imi place sa ma informez, sa nu-i arunc aiurea! Problema cu blog sale-urile e veche. Se pare ca e o sursa de venit consistenta atata timp cat atatea bloggerite o adopta;)

    RăspundețiȘtergere