De cativa ani, tot urmaresc cu consternare titlurile pe care le pun jurnalistii: "Decizie soc", Vezi ce a determinat-o pe X sa ia aceasta decizie", "Veste soc", etc. Tin sa le spun acestor pseudo-jurnalisti ca asemenea titluri nu mai prind la public, nu la publicul roman. Romanii sunt un poppor cu un profund spirit pragmatic si nu sunt impresionati de astfel de titluri sau de faptul ca "s-a tras un fir" din rochia Biancai Dragusanu. Nu ne jigniti inteligenta!
Totodata, vad pe pe anumite bloguri ca o anumita crema e cea mai buna de pe piata. Dupa o luna o vad la blogsale. De ce? E chiar atat de buna incat nu vrem sa o folosim? Sau poate doar nu ni se potriveste si am putea sa o facem cadou mamei, surorii, unei prietene, etc.? Ce rost are sa laudam un produs care nu ne place? Doar ca sa mai primim de la acelasi colaborator alte produse "cele mai bune"?
Mi se pare normal ca blogosfera sa vorbeasca pe bune despre produse si servicii. Daca ne dorim credibilitate, ar trebui sa avem curajul sa spunem adevarul! Se pare ca e greu: "toate produsele sunt exceptionale" :( Dintre bloggeritele care lauda mereu fiecare produs: as indrazni sa intreb daca au cerut vreodata colaboratorului sa le fie schimbat produsul.
Imi pare rau ca m-am "aprins" in halul asta, dar nu mai pot tolera ipocrizia!