miercuri, 10 iulie 2013

Balerinii preferati

Salutare ingerasi!

Astazi m-am gandit sa va arat una dintre perechile mele de balerini pe care le am de pe Matar.






Vin frumos in picior si sunt foarte comozi. Pot fi purtati la o rochita de vara, dar si la o pereche de blugi  in zilele mai ploioase.


Referitor la material, sunt confectionati din piele ecologica intoarsa, ceva gen catifea, ceea ce ii face sa fie placuti la atingere. Talpa este din cauciuc, este subtire, dar rezistenta in acelasi timp.



Am incercat sa ii pozez din toate unghiurile posibile pentru a va putea forma o parere cat mai aproape de realitate. Eu sunt incantata de acesti balerini si cred ca ma voi bucura de ei o perioada lunga de timp. Ce spuneti dragii mei, cum vi se par balerinii?

Va astept si la urmatoarea postare, pana atunci va spun...

Pupici si multe zambete!

4 comentarii:

  1. Sunt foarte frumosi!
    Imi plac mult, pe cuvant.
    Sa ii porti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte draguti :) si combinatia de culori imi place :)

    Sa ii porti cu placere!

    Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat si eu de pe Matar la promotie niste pantofi, f comozi, recomand si eu site-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca Roxana Anitei14 iulie 2013 la 09:09

    Pupici multi si tie!!!Sunt foarte frumosi, sa ii porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere