miercuri, 15 mai 2013

Pudra Deborah La Cipria

Salutare ingerasi!

Pentru ca de ceva timp folosesc Pudra Deborah La Cipria 40, m-am gandit sa v-o prezint si voua. Este o pudra compacta care isi merita banutii.


Dar ca sa incepem cu inceputul, zic sa va prezint cateva detalii pe care ni le ofera producatorul: "Pudra Compacta Cipria Ultrafine de la Deborah Milano este solutia perfecta pentru finisarea si matifierea unui machiaj. Pudra Compacta Cipria Ultrafine este dotata cu o textura ultrafina si matasoasa. Formula pudrei Cipria Ultrafine este imbogatita cu Vitamina E si ulei de Jojoba, avand o actiune emolienta si un veritabil efect anti-age."

Ce spun eu despre Pudra Deoborah La Cipria

Primul aspect pe care l-am observat la aceasta pudra si care m-a incantat, este faptul ca nu incarca tenul. Dupa aplicare lasa un ten fin. De asemenea, rezistenta pe care o are se incadreaza intre 6-8 ore fara sa fie nevoie de retus. Dupa aplicare iti lasa un aspect mat, fiind perfecta pentru acele persoane care au tenul mixt sau gras.
Pentru ca eu detin nuanta 40 imi este putin inchisa tenului meu, insa sunt convinsa ca pe timpul verii o voi consuma in intregime.

Ce spuneti dragele mele, va place aceasta pudra? 

Pupici si multe zambete!

12 comentarii:

  1. Si eu o am, e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. din descrierea ta cred ca mi se potriveste

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, cred ca este perfecta mai ales pentru zilele insorite ale verii.

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit de aceasta pudra, dar nu stiam cat de buna e.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa o folosesti cu drag. Am un singur produs Deborah si isi face treaba de minune. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. se vede ca e de calitate si cred ca e buna pentru vara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa o folosesti cu placere! O am si eu si mi se pare ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare interesanta. Important e sa acopere bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am una,am castigat-o la un concurs organizat de catre dumneavoastra si pot spune ca dupa multe cautari pentru "pudra perfecta" am gasit-o. La fel,este putin mai inchisa decat tenul meu,insa pentru vara va fi perfecta. Si profit de ocazie ca sa va multumesc inca o data pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca, sa o folosesti cu placere. Ma bucur ca ti se potriveste. Pupici.

    RăspundețiȘtergere