vineri, 27 aprilie 2012

Iubirea este cel mai pretios diamant

Pentru orice barbat indragostit femeia de langa el reprezinta cel mai pretios diamant. Cu siguranta, un barbat indragostit va face tot posibilul sa-i ofere femeii de langa el cel mai frumos inel de logodna. In antichitate, inelul de logodna cu diamant simboliza longevitatea fidelitatii conjugale, fiind, totodata oglinda statutului financiar al cuplului. Atat inelele de logodna, cat si verighetele simbolizeaza infinitul prin forma lor rotunda. Un cerc perfect, neintrerupt, fara inceput si fara sfarsit este simbolul iubirii eterne. Anticii credeau ca prin inelarul mainii stangi trece o vena care duce direct la inima, numita "vena amoris". De aceea, si astazi inelul de logodna si mai apoi, verigheta se poarta pe mana stanga. In societatea contemporana, oamenii au uitat valoarea spirituala si simbolul acestor "accesorii". Fiecare fata, in copilaria sa se viseaza ori printesa, ori mireasa. Daca se poate, si una si alta in acelasi timp :) Cu timpul, fetita creste, descopera lumea, constientizeaza ca nu toti baietii sunt "printi" si visul ei din copilarie ramane ascuns undeva in subconstient. Cati dintre noi n-au fost dezamagiti in dragoste macar o data? Important e sa nu-ti pierzi speranta si sa reusesti sa vezi iubirea atunci cand e langa tine. Nu stiu cine a spus ca "trebuie sa saruti multi broscoi pana sa intalnesti printul", insa avea mare dreptate. Din experienta, pot spune ca prima dragoste n-a fost si ultima, dar actuala sper sa fie si ultima :) Dupa ani de ratacire printr-un "lac plin de broaste", la 24 de ani mi-am gasit "printul". Pana sa-l cunosc pe actualul meu sot, aveam senzatia ca iubirea nu mai exista, cel putin, nu pentru mine. Toti cei din jur imi pareau atat de fericiti, numai eu eram nefericita. Colac peste pupaza, de fiecare data cand ma intalneam cu vreo matusa mai in varsta, aparea eterna intrebare: "Esti maritata? Da' tu cand te mariti, mama? Eu la varsta ta aveam si doi copii" :) Nu puteam sa-i explic sau nu intelegea ca lucrurile s-au mai schimbat, societatea a evoluat, inelele de logodna si verighetele nu se mai confectioneaza din elemente vegetale, piele sau fier si nici nu mai porti un inel de logodna sau te casatoresti doar ca sa "fii in rand cu lumea". Eu am asteptat acea iubire intensa si profunda si, intr-o zi a rasarit soarele si pe strada mea :) Intr-o frumoasa zi de toamna, in prima mea zi de munca la noul job l-am intalnit pe "EL". Ne-am placut din prima clipa, am ajuns sa ne cunoastem si in cateva saptamani eram topiti unul dupa celalalt. In cateva luni ne-am mutat impreuna, iar la nici un an a venit si un superb inel de logodna, nu intr-o cutiuta rosie, cum v-ati fi imaginat, ci la cafeaua de dimineata, asezat frumos pe farfuria cestii cu cafea. Desi eram adormita, la vederea inelului m-am trezit brusc fara sa sorb nicio inghititura din cafeaua preparata de iubitul meu :) N-am asteptat nicio intrebare si in loc de "buna dimineata" am zis "da". La nici o saptamana dupa aceasta frumoasa dimineata, facuseram deja rezervarea la restaurant. Au urmat cateva luni in care ne-am agitat amandoi cu pregatirile: alege meniul, alege rochia, cauta verighete, alege invitatiile si tot asa. Au fost niste luni epuizante, dar frumoase. Ne-am organizat singuri nunta si, spre surprinderea noastra, a iesit foarte bine. Nunta a avut loc intr-un club-restaurant, fara sa respectam anumite conventii sociale. Ne-am dorit ca ziua respectiva sa fie cea mai frumoasa zi din viata noastra si nu ne-a pasat de nimic altceva. Din categoria nerespectarii traditiei a fost si primul nostru dans: nu vals precum toti mirii, ci Holograf - "Ti-am dat un inel". Au trecut ceva ani de atunci si pot spune ca ne iubim mai mult decat in prima zi si suntem mandri de povestea noastra si de cele doua verighete, pe care nu le scoatem niciodata de pe deget. Verighetele noastre arata cam asa: a mea cu diamant si a lui, fara :) PS: Dupa cinci ani de casnicie inca suntem in luna de miere si speram sa fie asa macar pana la nunta de argint ca sa ne mai cumparam un set de verighete :P
Sursa foto: http://www.diamante.ro/

13 comentarii:

  1. Ce frumos.Astept si eu un astfel de moment. :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ting, ting, intai trebuie sa treci prin faza cu broscoii :) De cand mi-am gasit "printul" sunt mare fan broscute :)Sunt convinsa ca iti vei intalni si tu "printul"!

      Ștergere
  2. imi place stilul in care ne povestesti....citesc cu drag!iti doresc ca toata casnicia sa fie ca o luna de miere fara sfirsit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Ma bucur ca va place stilul meu "ting, ting" de a povesti :) I-am promis cuiva ca voi spune de unde vine "ting ting" si o voi face. Acum spun doar ca are legatura cu "diamantele" :)

      Ștergere
  3. si sa porti toata viata cel mai frumos diamant.iubirea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, iti doresc si eu sa ai parte de iubire si de sanatate ca sa te poti bucura de iubire! In viata asta avem nevoie doar de sanatate si iubire, restul se construiesc.

      Ștergere
  4. stiu ca e un cliseu, dar nu pot sa spun altceva decat: cat de frumos... ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce poveste draguta :) Ma bucur pentru tine draga mea si iti doresc sa fii fericita toata viata :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Oanna! Si eu iti doresc sa ai parte de iubire si de fericire! Pupici.

      Ștergere
  6. Gardalean Alina8 mai 2012 la 00:47

    Tot ce pot sa spun e ca va doresc sa aveti parte numai de bucurii si clipe frumoase impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, multumesc mult. Iti doresc si tie multa sanatate si numai fericire alaturi de cei dragi! Te pup.

      Ștergere