marți, 13 august 2013

Ploaie de stele!

Salutare, ingerasi! Dupa cum majoritatea stiti, noaptea trecuta a fost "ploaia de stele", numita si Perseidele. Practic, o data pe an putem urmari acest fenomen impresionant. Fenomenul are loc intre 23 iulie si 20 august, iar punctul maxim este atins in jurul datei de 13 august.



Aceasta e partea buna a lucrurilor. Partea proasta e ca locuitorii Bucurestiului nu au putut observa acest fenomen noaptea trecuta pentru ca Observatorul astronomic nu are program in ziua de luni :)
Mereu aud diverse personaje care se plang de faptul ca oamenii nu mai merg la teatre, muzee, etc. Uneori am tendinta sa le dau dreptate, insa vazand dezinteresul pe care il au sefii acestor institutii fata de atragerea vizitatorilor, incep sa inteleg de ce nu mai merge lumea. 
Propun ca si muzeele sa fie inchise in "Noaptea Muzeelor". Nu de alta, dar sa nu cumva sa renuntam la ochelarii de cal!

Daca Observatorul din Bucuresti a fost inchis noaptea trecuta si nu am putut urmari ploaia de stele, va propun sa ne amintim de o melodie superba a Laurei Stoica - "Vreau sa am steaua mea".


Pupici si multe zambete!

PS: Daca va pregatiti de scoala... :)

Time to go back to school~
Cool stuff perfects new term!Favorable prices are just so great http://www.romwe.com/SCHOOL-DEAL-c-181.html?abcprinviataBig sale ends on August 18th!




10 comentarii:

  1. daaa...in fiecare an ma tot uit, din pacate orasul meu este foarte luminat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tipic Romania :)) Eu nu am vazut nicio stea ieri, poate azi. :D Pupici ting ting!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca la noi la nimeni :D
    Frumoasa melodia :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-o vara am iesit la vanat stele cazatoare cu succes, tot in luna august mi-am unit destinele cu sotul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca Roxana Anitei23 august 2013 la 21:19

    Cat iubesc melodiile Laurei Stoica..

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, eu m-as bucura daca orasul meu ar fi mereu luminat :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu prea vad stele, decat verzi uneori :) dar stiu ca am steaua mea :) Multi pupici, ting ting.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela, inseamna ca e adevarat ce se spune ca ti se indeplinesc dorinte atunci cand vezi stele cazatoare. Nu pot decat sa va doresc sa fiti sanatosi si fericiti macar 100 de ani! :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere