duminică, 4 noiembrie 2012

La Taticu'

Dragi ingerasi, unii dintre voi stiti ca acum vreo 2 luni am vizitat Maramuresul. Cateva zile am stat pe langa Baia Mare, intr-o zona foarte linistita. La 12 km de Baia Mare este situata localitatea Sacalaseni, unde ne-am si cazat la pensiunea "La Taticu". In primul rand, mi-a placut faptul ca era intr-o zona cu multa liniste. Ziua se auzeau doar pasarile (pauni, rate, gaini), iar noaptea doar greierii. Totodata, mi-a placut foarte mult decorul: multa verdeata, lemn, pietre de rau, fier forjat, etc. Nu in ultimul rand, mancarea era delicioasa. Pretul unei camere duble pe noapte (cu mic dejun) variaza intre 100 si 135 RON, in functie de sezon. Din cate am discutat cu patroana pensiunii ("mamica"), majoritatea clientilor sunt turisti straini. Initial, noi cautaseram o locatie de cazare chiar in orasul Baia Mare, dar dupa un search mai amanuntit pe internet, am gasit aceasta pensiune de care am fost foarte incantati. Pensiunea e certificata cu 4 margarete, insa mie mi-a parut a hotel de 5 stele, chiar daca are putine camere. Camerele sunt foarte spatioase, cu paturi imense confectionate din fier forjat, frigider si WI-FI. In rest, nu stiu ce sa va mai spun, doar ca ne-a placut enorm si ca vom reveni cu drag.
Nu am facut foarte multe fotografii, insa va arat si voua cateva :) Daca doriti sa vedeti mai multe poze, le gasiti pe site, aici.



Una dintre specialitatile casei: ciolan in aluat, servit cu muraturi, hrean. Preparatul se serveste doar daca faci comanda cu o zi inainte. In interiorul aluatului (preparat in casa) e doar carnita de porc. Portia e de 4 persoane. Noi am mancat din el 2 zile :) Ceea ce nu reuseam sa mancam din portiile comandate, se pastrau la frigider si ne erau servite mai tarziu sau a doua zi.

In foisor, unde luam masa de obicei.



Gradina din fata pensiunii.















Pe langa faptul ca am stat la aceasta pensiune, am avut si alte activitati, despre care va voi povesti in postarile viitoare :)



12 comentarii:

  1. Iulia cat de suuuperb este acolo,sunt foarte frumoasae pozele.Este un loc foarte placut si linistit din cate se vede.Mie mai imi place si specialitatea casei arata delicios.Si chiar asa se numeste "La taticu "?Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela, si noi nea-m simtit foarte bine acolo. Chiar asa se numeste :) Specialitatea casei nu doar arata bine, e delicioasa. Au mai multe feluri de mancare, insa n-am apucat sa facem poze pentru ca ne-am napustit imediat asupra lor :) Pupici multi. PS: Am postat si link, daca vrei sa vezi mai multe poze de la pensiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ... ingenios nume ptr pensiune :)) iar privelistea minunata 

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos este, totul asa curat si viu colorat..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ,e superb si mancarea cred ca era delicioasa,la cum arata ,foarte frumos La taticu':))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona Daniela Sculschi4 noiembrie 2012 la 14:32

    Superb, si nu este nici scump:) vreau si eu cateva zile de relaxare acolo!!!!!! :* La noi era un restaurant care se numea "La Tati" :P Pupici Iulia!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaaaaaiiiiiiiiiiiiii mi-ai facut pofta de aseara ma tot uit la postarea asta,noroc ca am avut in casa ciorba de fasolica si fasolica cu afumatura.aaa si sa nu uit de muraturile picante care s-au potrivit de minune. Doamne cat de fain ii locul , sper sa ajung si eu cu a mea familie acolo. Multumim de pozici sunt superbe pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce loc superb...mi-a placut multi ideea de a nu arunca mancarea si de a o putea pastra mancarea pentru a doua zi. 

    http://www.101fashionstreet.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ştiu de ce mă surprinde din moment ce ştiu că zona este foarte frumoasă, dar chiar şi aşa :D nu pot să nu spun " ce tare!"

    RăspundețiȘtergere
  10. Deea, daca vrei sa te relaxezi e locul ideal!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe pozele si chiar interesant numele, de obicei toate trebuie sa fie "ca la mama acasa" ceea ce e sexist, sa zica tatii daca nu e discriminare :)
    Mancarea aia chiar suna interesant si e rezonabil sa ti-o pastreze daca nu reusesti sa termini - ce mai, ca la ... tata acasa.
    Se vede ca ati avut o vacanta frumoasa, la multe astfel de 'evadari' :)

    RăspundețiȘtergere
  12. mancare deosebita si portii grandioase. Locatie foarte bine aleasa si linistita. Felicitari proprietarilor

    RăspundețiȘtergere