vineri, 10 august 2012

Partia Sorica pe timp de vara

Dragi ingerasi "ting ting", in aceasta postare nu va voi plictisi cu prea multe vorbe. Vreau doar sa va arat cateva fotografii cu partia Sorica pe timp de vara. Nu de mult timp am ajuns din nou in Azuga, anume, pe la sfrasitul lunii iulie, ca urmare a cadoului pentru ziua mea din partea finilor mei. Asadar, am petrecut un weekend superb in Azuga. Dupa un drum ingrozitor pana in Azuga (deh! doar ne dorim sa promovam turismul romanesc), ajungem la destinatie, pensiunea unde finii mei rezervasera 2 camere pentru acel weekend. Dupa sampanie, tort, mancare si multa relaxare, diminica ne-am decis sa mergem sa vedem partia Sorica. Desi pensiunea nu e foarte departe, am luat masina pana la locul cu pricina. Ce sa-i faci, suntem unul mai pasionat de sport decat celalalt :). Am ajuns la poalele muntelui si ne-am cumparat bilete pentru telecabina. O calatorie dus-intors cu telecabina costa 35 RON, un pret rezonabil zic eu. Nu are sens sa va repet ca am rau de inaltime, dar s-a meritat plimbarea :)

Deja telecabina noastra era destul de sus.

Vedere de la finalul calatoriei noastre :)

Sus aveai posibilitatea sa stai pe o bancuta si sa admiri privelistea.

Sau puteai sa stai pe iarba :)

Noi am ales sezlongul :)

Azuga vazuta de sus.

Era perioada cu incendiile si de aici aveam ocazia sa vedem mai bine fumul :)

Nu va pot spune decat ca erau niste peisaje superbe si o liniste pe care rar o mai intalnesti in alte parti. Nu stiu cat timp am petrecut acolo sus, insa simteam ca timpul s-a oprit in loc. Indiferent de sezonul in care ajungeti prin zona, partia Sorica va ofera o oaza de liniste si de relaxare.

Pupici multi, ingerasi "ting ting"!

26 de comentarii:

1. Chiar si de aici din fata calculatorului aceste imagini imi inspira liniste si relaxare. Multumesc pentru aceste imagini superbe. Pupici.

2. Pupici multi, draga Alina! Sa ai o zi frumoasa!

3. ajungi acolo sus si te simti rupt de lume. ciar daca e pt scurt timp, merita sa vizitezi un astfel de loc. cu siguranta iti va incarca bateriile. multumim de poze, am mai evadat si noi putin :)

4. Ce frumusete! Sper ca sunt locuri amenajate sa stai si sa faci un gratarel pe-acolo
    Absolut superb

5. Dana, chiar am uitat de absolut orice cat eram acolo sus: nu ma gandeam la nimic.

6. Nu am vazut locuri amenajate pentru gratar :( Din cate stiu, conform noii legi, nu mai ai voie sa faci gratar decat in anumite locuri, iar acestea sunt ca si inexistente. Oricum, aveam gratar la pensiune.

7. Nu am ajuns aici, dar adevarul e ca arata superb...cred ca ai ramas cu niste amintiri greu de uitat, pupici :*:*:*

8. Calin Andreea Daniela10 august 2012 la 10:02

Superb peisaj si relaxant!:)

9. De vis...anul acesta am descoperit si eu muntele  (anii trecuti iubeam soarele si marea) si imi doresc sa merg in cat mai multe zone ale tarii pentru a ma bucura de astfel de peisaje. :)

10. Tare-i frumos, vreau si eu la munte ...
    Multumim pentru imagini!

11. Lore, m-as duce oricand inapoi sa stau macar o ora in varf de munte. Pupicei.

12. Mie mi-a placut muntele dintotdeauna, insa anul acesta a devenit preferatul meu: evadez din caldurile astea din Bucuresti.

13. Cris, e frumos si acolo prin zona ta (si a mea natala). Mie imi place mult la Vatra Dornei. Am fost de multe ori, desi distanta fata de Bucuresti nu e tocmai mica :)

14. cand vad pozele aste ma gandesc la relax total si liniste fara zgomotul traficului,fara sirenele asurzitoare ale ambulantelor sau masinilor de pompieri,simt parca aerul curat ,of  doamne am nevoie cu siguranta de o vacanta :)  :* pup Iulia te felicit pt vacanta o meritai din plin

15. Cata, vara asta am cam renuntat la mare, prefer liniste, racoare si aer curat. Pupici.

16. Superbe pozele,privelistea!
    Multa lume are rau de inaltime,din fericire eu nu am :))

17. Cu tot raul meu de inaltime nu ratez nici urcare cu telecabina :)

18. superbe poze draga mea, o adevarata frumusete :)) poop

19. Ce peisaje frumoase!Trebuie sa ajung si eu pe acolo vreodata:)

20. ei ce n.as da sa fiu si eu acolo acum!frumos!!!!!!!!

21. Agu, am redevenit fan munte. Nu mai vreau la mare :) Pup.

22. Ancuta, nu e greu de ajuns, iar preturile la cazare sunt rezonabile, nu nesimtite ca in alte statiuni. Pupici.

23. Mihaela, din Transfagarasan ajungi repede :)