marți, 10 iulie 2012

Antalya - Lara

Daca tot e vara, mi-am amintit de una dintre excursiile mele in Turcia, si anume, in Antalya. Fiind vorba de luna de miere a finilor mei, am ales un sejur ultra all inclusiv la un resort de 5 stele. Dupa indelungi cautari, am ales Delphin Palace Deluxe. Hotelul il puteti vedea si aici, pozele lor sunt mai reusite decat ale mele :) De obicei nu aleg sa merg intr-un sejur all inclusive, insa acest resort este imens si ai ce sa faci toata ziua. Poti merge la piscina, la plaja, la bar, pe terasa, poti participa la diverse concursuri pe care animatorii le organizeaza, poti opta pentru SPA sau, pur si simplu, poti lenevi intr-un hamac la umbra.

Asa arata camera. In Turcia, 5 stele inseamna vreo 4 stele si jumatate, dar la servicii sunt de 10 stele. Barul era deschis non stop, puteai comanda mancare in camera la orice ora, personalul era mai mult decat amabil.

Fiind un resort destinat familiilor, majoritatea camerelor au un pat matrimonial si un pat mai mic, pentru copil. La activitatile pentru copii stau cel mai bine: au multe locuri special amenajate pentru copii, piscine, parc de distractii si chiar poti apela la serviciile unei bone.

Vedere din camera noastra. Erau doua terenuri: unul de fotbal si unul de tenis. Noi am optat pentru tenis. Finii mei au fost mai norocosi: ei aveau vedere spre mare.

Vedere tot de pe balconul camerei, e gradina din jurul hotelului.

O fotografie facuta din lift. Hotelul este imens. Jos de tot e receptia si un bar/cafenea.

Mesele erau mai mult decat imbelsugate. Practic, iti alegeai ce voiai sa mananci dintr-o sumedenie de feluri de mancare si de deserturi. Desi am mai vazut asemenea figurine realizate din pepeni sau dovleci, nu m-am putut abtine sa nu le fotografiez :)

Pe langa sculpturile din pepeni, erau diverse figurine (pasari, animalute), realizate din legume si fructe.

In interiorul hotelului.

Hotelul fotografiat din preajma uneia dintre piscine.

La piscina.

In prima seara, la o plimbare prin gradinile hotelului.

Seara era extrem de placut sa te relaxezi in hamac. Temperaturile din timpul zilei ajung si la 40 de grade Celsius la umbra.

In drum spre barul hotelului de pe ponton.

Intrarea la barul de pe ponton. Barul, de fapt, e si restaurant.

Priveliste de la bar. Departe de tot se vede cladirea hotelului.

Deja pe ponton si s-a lasat seara.

Cate ceva din ceea ce am mancat pe ponton.

M-au impresionat specialitatile de panificatie pe care le serveau la pranz sau la cina: crocodili, broaste testoase, etc.

In holul hotelului.

In fiecare seara ne puteam rezerva masa la un restaurant a la carte (cu specific, japonez, italian, turcesc, s.a.m.d.)

Aici eram la restaurantul cu specific japonez. In ciuda reticentei mele, am descoperit ca mancarea era delicioasa. De asemenea, mi-a placut ca totul se prepara in fata clientului.

Bucatarul a vazut ca nu prea ma "omor" cu legumele si mi-a pus mai multa carne :)

M-am straduit sa mananc folosind betele, insa n-am reusit :)

Din hotel puteai sa-ti achizitionez diverse excursii prin imprejurimi, despre care va voi povesti intr-o alta postare. Desi era club si in hotel, am optat sa mergem la un club in aer liber. Cred ca a costat vreo 20$/persoana cu transport, intrare si o bautura din partea casei.

La un alt restaurant a la carte, cel cu specific turcesc. Ne-au intampinat cu o gustare si cu paine traditionala turceasca. Spre deosebire de celelalte restaurante, acesta era pe plaja. Dintre toate, cea mai buna mancare mi s-a parut aici si la cel japonez.

Pe plaja. Sezlonguri erau peste tot: si la piscina acoperita, si la celelalte piscine, si pe plaja, si pe ponton. Doar rabdare iti trebuia ca sa te bronzezi :) Mai aveau un waterpark super. Am avut curajul sa ma dau si eu o data intr-un tobogan cu apa. A doua oara nu mi-a mai trebuit :)

Mancarea de la cina de la restaurantul "normal". Era seara de peste si de fructe de mare, dar puteai manca si  alte preparate.

La un alt restaurant a la carte din hotel. Nu mai stiu cum se numea felul de mancare din imagine, stiu doar ca era foarte gustos.

Intr-o alta postare va voi povesti si despre una dintre excursiile noastre intr-o alta zona.
Ce spuneti despre Antalya? Va place?

PS: Daca va hotarati sa va cumparati un sejur de la o agentie de turism, atentie cu ce agentie incheiati contractul! Sunt agentii care iti vand vacanta, iau banii si au uitat de tine. Ajungi la hotel si nu te baga nimeni in seama :(

24 de comentarii:

1. Foarte frumoase imaginile, imi place ca ne arati mancarea ... ma tu vrei sa ne bagi in pofte ... bine ca nu se vede prea clar, dar daca o mai si descrii, mie imi ploua in gura :))
    Vacante placute in continuare si mai vrem postari cu imagini din astea delicioase :D

2. Doamne cat de frumos este acolo,cat de frumos sunt aranjate camerele.Locatia este suuperba Iulia.Hotelul este de vis.Mie imi place sa stii unde ai fost.Si mancarea arata foarte bine. Si sa nu uit IUlia esti foarte frumoasa,o persoana minunata cu un suflet mare chiar daca nu te cunosc sunt sigura ca asa este.Pupici :)

3. Foarte frumoase fotografi ,foarte frumoase locati.

4. ValentynaS Bratosin10 iulie 2012 la 23:49

waaaaaw...super de vis. Ce fini norocosi ai! :D

5. Imi plaaaace ce vad;) Auzisem de Delphin de la persoane care tot aleg aceeasi destinatie de cativa ani si chiar ma intrebam ce Dumnezeu au de merg tot acolo, dar nu am fost niciodata curioasa sa caut imagini. Intr-adevar, e frumos rau!!! Merci de pont, mi-ai facut pofta de o asa vacanta!

6. Foarte frumos!Imagini de vis! Imi plac excursiile tale:):*:*

7. Wow, superb........frumoase imaginile.....
    Vacante placute in continuare si te asteptammm.....

8. Calin Andreea Daniela11 iulie 2012 la 12:33

Wow! Superb! Anul viitor sper sa ajung si eu pe acolo si sa innot cu delfinii :)

9. Nu am fost niciodata in Turcia, cred ca este foarte frumos acolo. :)

10. Am intrat pe site-ul lor si am facut turul virtual (e acolo jos o optiune). E suuuuper!!!

11. Foarte frumos hotelul.

12. Cristina, nici eu nu mai stiu exact ce-am mancat :) Stiu doar ca era super buna. Pupici.

13. Multumesc mult, Mirela. Esti o scumpa ca de obicei. Pupici multi.

14. Bianca, e atat de frumos, incat finii mei ma tot intreaba cand mai mergem :)

15. Multumesc frumos, Carmen. Stii ca una dintre pasiunile mele cele mai mari o reprezinta calatoriile :)

16. Anfreuta, chiar te duci in Turcia? PS: N-am vazut delfini :) Pentru delfini iti recomand Bali :)

17. Chiar e super, desi nu e o vegetatie luxurianta. Serviciile sunt de departe printre cele mai bune din lume.

18. Carmen, eu n-am intrat niciodata pe tur virtual. Mi-am luat sejurul prin agentie. Site-ul vi l-am dat pentru anumite imagini pe care eu nu le-am surprins in poze. Pup.